פילטר אלקטרה בר

פילטר אלקטרה בר

זמן קריאה: 2 דקות

רבים תוהים מדוע כדאי לרכוש בר מים במדינה כמו ישראל. בר המים דורש תחזוקה שוטפת יותר מהברז הפשוט שיש בכיור, אותו בסך הכל יש לנקות מדי פעם. בסופו של דבר, הם אומרים, המים בישראל טובים וראויים לשתייה. למה לטרוח ולהשקיע עבור מים מסוננים?

מי הברז בישראל

אז נכון, כאן לא הודו ומי הברז בישראל אכן ראויים לשתייה. תשתית המים הארצית והעירונית נמצאת באחריות המדינה, והפיקוח עליהן מוטל על כתפי הרשויות. אבל לא כל חלקי הצנרת, החל ממאגרי המים ועד הברז שאצלך בכיור, נמצאים בפיקוח זה. בסופו של תהליך הובלת המים לביתך, נמצאת הצנרת הפרטית שלך או של הבניין. חלק זה של הצנרת הוא בבעלות פרטית, ולכן לא מפוקח כלל. בחלק זה, המים שמגיעים אליך לברז עלולים לצבור מזהמים שונים, חלקי חול ואבנים קטנטנות, חלודה, חיידקים שונים ועוד. גם אם המים בכוס שלך צלולים ונקיים למראה, הניקיון הזה כלל לא מובטח. המזהמים, המתכות השונות ושאר הרעות-החולות שעדיף שלא לשתות, מיקרוסקופיים, ולא ניתן להבחין בהם כלל בעין רגילה. למרות שבישראל המים מסופקים על ידי המדינה באמת ראויים לשתייה, אין ערובה לאיכות המים שיוצאים מהברז בכיור ביתך.

מים מסוננים

מסיבה זו, רבים בוחרים לצרוך מים מסוננים ולהשתמש בבר מים. עם מי ברז מסוננים ניתן ליהנות מכל היתרונות של מים מסוננים ונקיים, וכן להימנע מהחסרונות של מים מינרליים שאינם בפיקוח המדינה. הם מועשרים בפלואור, המומלץ על ידי רופאי השיניים, וכן נקיים ממזהמים, מתכות ויתר החומרים שעדיף שיישארו מחוץ לגופך.

סננים מומלצים לשימוש

המים בברי המים מסוננים על ידי פילטרים, כאשר מומלץ לבצע שימוש בסנן המיישם כמה שיטות סינון. הסוג הפשוט הוא פילטר מכאני. פילטר זה מונע באופן מכאני מעבר של חלקיקים גדולים. כלומר, הוא עוצר פיזית את מעבר החול והאבנים הקטנטנות, ומונע מהם להגיע לכוס המים שלך. פילטר אלקטרה בר, למשל, הנמצא בשימוש בברי מים מסוימים, הוא פילטר משוכלל ואיכותי יותר. פילטר זה לא רק מסנן את החלקיקים הגדולים באופן מכאני, אלא משתמש בנוסף לכך בטכנולוגיית פחם. הפחם הפעיל, שמופק מקליפה של אגוז קוקוס, מגיב כימית לחומרים שונים אשר מוסיפים למים טעם לוואי וריח לוואי חריפים, וסופח אותם אליו. לאחר הספיחה, ניתן להיות בטוחים כי המים טעימים וללא טעמי לוואי בנוסף יש אופציה לרכישה לפילטר יקר יותר אשר יודע לסנן גם מתכות כגון כספית ועופרת, למשל. הפחם הפעיל שבפילטר אלקטרה בר מופק מקליפת אגוזי קוקוס, והוא מורכב מחלקי פחם במגוון גדלים שונים. השילוב בין הגדלים השונים מאפשר לפילטר לספוח מגוון רחב יותר של מזהמים ומתכות. ספיחה זו היא כמובן בנוסף על הסינון המכאני המובנה בפילטר אלקטרה בר, מה שמבטיח את איכות המים.

כדי להבטיח את איכות המים שמציעים הפילטרים, חשוב לשמור על תקינותם, ועל החלפתם התדירה. יש להחליף את הפילטר כל אלפיים ליטר או אחת לשישה חודשים, על-מנת לשתות מים מסוננים היטב וראויים.

לרכישה ומידע נוסף לחצו על הלינק – בלווטר, מכירת סנני שתיה

דילוג לתוכן