אתרי הקמפינג הטובים ביותר בתאילנד

אתרי הקמפינג הטובים ביותר בתאילנד

זמן קריאה: 4 דקות
קמפינג בתאילנד יכול להיות חוויה נהדרת בחיק הטבע עבור אותם מטיילים חובבי טבע שאוהבים להחמיר את זה ורוצים לישון מתחת לכוכבים. לא כל כך פופולרי להקים אוהל בארץ בגלל שפע המלונות והאכסניות הזולות הזמינות למטיילים. קמפינג בארץ החיוכים, לעומת זאת, הוא דרך נהדרת לחוות את הנופים המדהימים של המדינה מקרוב ואישי. להלן אתרי הקמפינג והגלמפ הטובים ביותר בתאילנד .

קמפינג בתאילנד

שהייה באחד מחניוני המטה של ​​הפארק הלאומי בתאילנד היא מקום נהדר להתחיל למי שרוצה לחנות במדינה. שומרי הפארק זמינים 24 שעות ביממה ויכולים להצביע על האטרקציות התיירותיות העיקריות באזור שניתן לבקר בהם. בפארקים הלאומיים הבאים יש את כל מה שצריך כדי לחנות כמו שצריך, כולל מיטות, מחצלות, שקי שינה, אוהלים ואפילו מנורות נפט שניתן להשכרה.

רבים מהגנים הלאומיים במדינה גובים דמי כניסה, שנעים בין 200–500 ฿. על המבקרים לשלם תשלום זה רק פעם אחת, ללא קשר למספר הימים שהם בוחרים לחנות.

אסיה באדיבות klna3950 / Pixabay

קמפינג בתאילנד
קמפינג בתאילנד

הפארק הלאומי קאו יאי

הפארק הלאומי קאו יאי נמצא במרחק של כשעתיים נסיעה בלבד מבנגקוק , וזה שווה את הנסיעה. בתוך הקמפינג המדהים הזה, המבקרים ימצאו מפלים שוצפים ושפע של חיות בר. האורחים יראו לפעמים פילים פראיים בשעות הבוקר המוקדמות והערב חוצים את הכביש בתוך הקמפינג. ישנם גם כלבי בר, ​​חזירים וצבאים הידועים כמתפתלים בפארק הלאומי הזה.

הפארק הלאומי קאו יאי הוא ביתם של שני אתרי קמפינג. לאם טה חון היא הטובה מבין השניים, והיא יושבת ליד מרכז המבקרים. זהו אזור קמפינג פתוח גדול המוקף גם בנהר וגם באגם.

נוף, מפל, קאו יאי באדיבות Josch13 / Pixabay

נוף, מפל, קאו יאי תאילנד
נוף, מפל, קאו יאי תאילנד

הפארק הלאומי דוי אינטננון

הפארק הלאומי Doi Inthanon נמצא ממש מחוץ לבירת צ'יאנג מאי בצפון תאילנד . בפארק כמה מפלים נהדרים שמבקרים יכולים לגלות בדרך לפסגת דוי אינטננון, המכונה לעתים קרובות "גג תאילנד". שביל הטבע שנמצא ממש מתחת לפסגת Doi Inthanon הוא אחד מהטיולים המרהיבים במדינה, ומעניק לחניכים הרבה דברים לראות במהלך חווית הבלתי נשכחת שלהם בצפון תאילנד.

פארק, דוי, אינטנון © באדיבות 41330 / Pixabay 

הפארק הלאומי דוי אינטננון
הפארק הלאומי דוי אינטננון

פטשאבון

העיר פטשאבון ממוקמת כשש שעות צפונית לבירה . הוא נותר מחוץ לשביל המוכה והוא אחד המקומות המבודדים ביותר לביקור, במיוחד עבור אלו המקווים לצאת לקמפינג. Khao Kho הוא המקום הטוב ביותר לעשות זאת בעיר. ההר הזה מתנשא לגובה של 1,143 מטר (3,750 רגל), והתמורה לאותם מבקרים שעושים את דרכם לפסגה תהיה נופים מדהימים של השטח ההררי שמסביב. יש גם מאגר באופק, ומשקיף על כל הנופים המדהימים הם אתרי הקמפינג; שם הקמפינג הוא פוקאו. יש כאן גם אפשרויות לינה הרריות רבות, כולל בונגלוס וחדרים על צלע הגבעה, אתר נופש מפואר, וכמובן, אוהלים וציוד קמפינג אחר הזמינים להשכרה.

Phu-Tab-Boek3505 באדיבות Theerawit Wachiranugoon / Flickr

פטשאבון תאילנד
פטשאבון תאילנד

הפארק הלאומי אראוואן

הפארק הלאומי אראוואן ידוע בעיקר בזכות המפל בעל שבע הקומות, אך הוא גם מקום נהדר לחובבי חוצות לקחת את אוהליהם ולבלות את הערב בחוץ. מיקומו נמצא כ 45 דקות מחוץ לעיר ההיסטורית קנצ'נבורי , והאורחים יכולים לבקר בפארק, לשכור אוהל ומחצלת, וליהנות מהסביבה המדהימה לכמה ימים. יש במקום גם מסעדה בה תוכלו לסעוד את החניכים.

IMG_8326 באדיבות דניאל פאנב / פליקר

הפארק הלאומי אראוואן
הפארק הלאומי אראוואן

נאם פהא יאי

Nam Pha Pa Yai הוא יעד נהדר לקמפינג עבור אלה שאינם רוצים להתרחק הרחק מהבירה. תוך שעתיים המבקרים ימצאו את עצמם בנאם פאה פאי יאי שנמצא על נהר הפאסק. היא ידועה בזכות טיפוס הסלעים הנהדר שלה, ובאזור יש גם אוהלים, בתי עצים ואפשרויות אירוח טבעיות אחרות למי שרוצה להישאר לילה או שניים.

Nam Pha Pa Yai, Tambon Tha Khlo Amphoe Kaeng Khoi Chang Wat Saraburi, תאילנד , +66 089 128 7849

Nam Pha Pa Yai נאם פהא יאי
Nam Pha Pa Yai נאם פהא יאי

איי סימילאן

לאיי סימילאן יש כל כך הרבה מה להציע למבקרים בו. הפארק הלאומי, שהוקם בשנת 1982, כולל 11 איים מדהימים ושקטים. באיי סימילאן יש ללא ספק כמה מאתרי הצלילה הטובים ביותר בעולם כולו, אם כי גם אתרי הקמפינג שלהם לא רעים למחצה. האיים ממוקמים כ- 80.5 ק"מ מפוקט , אך הם שווים את הנסיעה. מומלץ למבקרים לשריין אוהל על איי סימילאן לפני שעושים את הטרק שם, מכיוון שזהו אחד מיעדי הקמפינג הפופולריים ביותר במדינה.

ים, אי, קיץ באדיבות Vickiiz2326 / Pixabay

איי סימילאן
איי סימילאן

מתי לחנות

המבקרים יכולים לחנות בתאילנד כל השנה; עם זאת, נובמבר עד מרץ הוא הזמן הטוב ביותר בשנה לעשות זאת. אלה החודשים הקרירים יותר בשנה, אם כי עבור רבים זה ייראה שזה עדיין חם להפליא. הקפידו לארוז בגדים קלים לשינה בגלל זה.

עונת המונסונים של תאילנד היא מיולי עד אוקטובר. אוהל זול פשוט לא יכול להחזיק את הגשמים הכבדים במדינה, ולכן עדיף להימנע מקמפינג בתקופה זו. אם המבקרים נחושים לצאת לקמפינג בעונה הרטובה, עדיף להשיג בונגלו או לגדל אוהל באזור מקורה בחניונים ברחבי הארץ. כמו כן, הימנע מקמפינג בדרום תאילנד בתקופה זו, מכיוון שאזור זה נפגע הכי קשה עם הגשמים.

 

דילוג לתוכן