מדריך מספר #1  לרחובות החלונות האדומים בבנגקוק 2023

מדריך מספר #1 לרחובות החלונות האדומים בבנגקוק 2023

זמן קריאה: 5 דקות

תיירות מין בתאילנד

איוטאיה הממלכה ששגשגה ברחבי סיאם מן 1351 – 1767 ובמועד היה מרכז הסחר הגדול והעשיר ביותר במזרח. בולטותה כמרכז בינלאומי סייעה לפופולריות של סחר בתיירות מין בשלב מוקדם מאוד, מכיוון שזנות נרחבת הייתה חוקית ומיסוי בעיקר באמצעות בתי בושת ממלכתיים.

התפתחותה של תעשייה זו נמשכה במהלך מלחמת וייטנאם, כאשר תאילנד הפכה ליעד החובה של חיילים אמריקאים רבים בתחום המו"פ, ועידדה את צמיחתם של סורגי הכניסה. גם הבודהיזם הארוך של תאילנד מילא תפקיד במגמה זו. פרשנות קפדנית לתורת הבודהיסט מציבה נשים כתורמות פחותות לחברה, וילדים תרבותיים מוטל עליהם לטפל בהורים מזדקנים. למרות שהסטיגמה הזו הוקלה כיום, הלחץ שנשים להשיג יציבות פיננסית עבורן או של משפחותיהן סייע לנורמליזציה של הענף לאורך זמן.

לאחר מכן, תחת לחץ של האומות המאוחדות, ממשלת תאילנד קבעה רשמית זנות בלתי חוקית בשנת 1960 באמצעות מדיניות שהוחלפה מאוחר יותר בחוק למניעת ודיכוי זנות משנת 1996. החוק הודה בחוקיות של זנות דה יורה, אך נכתב בדגש ספציפי להפליל זנות וסחר בילדים, ולשמור רק מדי פעם על הפעלת מקומות אחרים ופעילויות המספקות "מכנסי סקס" ותיירים.

סוי קאובוי, בנגקוק, תאילנד © אדם סלווד / פליקר 

סוי קאובוי, בנגקוק, תאילנד
סוי קאובוי, בנגקוק, תאילנד

למאה ה -21

מחוזות האור האדומים הבולטים בבנגקוק כוללים את סוי קאובוי, ננה פלאזה, פאטפונג ודמדומי סוי – כולם צמודים זה לזה במרכז העיר. העובדים הם בדרך כלל נשים שמגיעות מאזורים כפריים במדינה שעברו לעיר כדי למצוא עבודה, אך עם השכלה מוגבלת והיעדר תעודות אחרות הנדרשות בעיר ההולכת וגוברת, לוקחים את העבודה שהם יכולים לקבל.

מחוזות אלה מתהדרים במפעלים ידועים ולעיתים מתקדמים שאינם תוצר של סחר בלתי חוקי או עובדי כפייה – הנראות הציבורית הגבוהה שלהם מפחיתה מאוד נוכחות כזו, יחד עם העין הפקוחה של המדינה, עצמה להוטה להימנע מתגובה בינלאומית בגלל הפרות אתיות כאלה.

סוי קאובוי, בנגקוק, תאילנד © Wry2010 / Flickr 

סוי קאובוי, בנגקוק, תאילנד הרחובות האדומים
סוי קאובוי, בנגקוק, תאילנד הרחובות האדומים

מלונות מעולים ליד רחוב סוי קאובוי שקיבלו ציון מעולה

  1. מלון Sheraton Grande Sukhumvit
  2. מלון Carlton Hotel Bangkok
  3. מלון Soi Cowboy
  4. מלון The Quarter Phromphong
  5. מלון Somerset Maison Asoke Bangkok

פאטפונג

אזור זה של סילום הוא המקום בו ברים מקוונים צברו פופולריות לראשונה בתקופת מלחמת וייטנאם, וכיום שני הרחובות הראשיים שלו – פאטפונג סוי 1 ופטפונג סוי 2 – נותרים מוקד משיכה עצום למבקרים הסקרנים לגבי חיי הלילה הבלתי חוקיים בעיר. המפעלים המפורסמים ביותר כוללים את טירת קינג I ו- II, הידועה בהופעות הטרנסקסואליות שלה בעיקר לאחר הניתוח, ומועדון BarBar Fetish, יותר, נניח, נישה , בר go-go. בר הספארי מביא תיירים נודדים עם קלאסיקות הוותיקות והבהילות שלו כמו אלביס או הביטלס, בעוד שבר הירך הוא מצרך ידידותי לתיירים עם כמה ממחירי המשקאות הנמוכים יותר.

פאטפונג © פונגמוג'י / שוטרסטוק 

פאטפונג תאילנד
פאטפונג תאילנד

בננה פלאזה

בתחילת שנות ה 90- פאטפונג הציג שוק לילה פופולרי . הידידות המשפחתית החדשה של השכונה שינתה את אווירת הלילה המאוחרת שלה, וכך הופיע " מגרש המשחקים הגדול למבוגרים בעולם " בננה פלאזה הסמוכה. במתחם בן שלוש הקומות יש אווירה דמוית קרנבל ובו עשרות מועדוני גו-גו וקאתוי, או ברים "ליידי בוי", יחד עם כמה מלונות לטווח קצר השוכרים חדרים לפי שעה. אנג'ל מכשפה ידועה במופעי הרוק הגרנדיוזיים שלה, ובר בילד אגוגו כולל אווירה אנרגטית גבוהה על רחבת הריקודים המסתובבת שלה וג'קוזי לאתחול, בעוד שקזנובה ידועה כמפלט רגוע יותר. בקומת הקרקע יש טונות של ברים באוויר הפתוח ואווירה כמעט כמו פאב, עם שידורי ספורט, מוסיקה חיה והרבה אנשים שצופים.

ננה פלאזה, בנגקוק, תאילנד © מארק פישר / פליקר 

בננה פלאזה שוק לילה תאילנד
בננה פלאזה שוק לילה תאילנד

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד

סוי קאובוי

הפופולריות הגוברת באותו זמן כמו ננה פלאזה, אזור זה נקרא על שם אפרו-אמריקאי חובש כובעי בוקרים שפתח את הבר הראשון בשנות ה -70. כיום, האנרגיה ספוגת הניאון יכולה להיות מאיימת, אך הסורגים – כ -30+ מהם – בעלי מוניטין טוב בסך הכל ושכיחות נמוכה של הונאות. מופעי מוזיקה חיה מאמצים מבקרים סקרנים כשהם נכנסים לרחוב הראשי, ומוסדות פופולריים כוללים את סוזי וונגס, המפורסמת בזכות ציורי הגוף שלה, טילאק בר, בקרה ובית המשוגעים.

סוי קאובוי © פול סאליבן / פליקר 

סוי קאובוי תאילנד
סוי קאובוי תאילנד

סוי פרטוצ'אי – דמדומים סוי

הרחוב הצר והפלורוסנטי הזה, צפונית-מזרחית לשוק הלילה של פאטפונג, פועל באופן בלעדי כאתר הבנגקוק של מועדני גו-גו עם קהל שברובו גיי – האזור נחשב לסצנת חיי הלילה התוססת של בנגקוק . קלאסי כולל מאמנים מתחת למים ומופע שחייה, ואילו טאוואן מעלה מופע בימתי מרשים מעשים מסתובבים כמו מופעי מחול, קומדיות דראג ועוד.

דמדומי סוי, או "סוי פרטוצ'אי" © Blemished Paradise / Flickr 

סוי פרטוצ'אי - דמדומים סוי
סוי פרטוצ'אי – דמדומים סוי

מה לדעת אם תלכו

כמו כל תעשייה מוסדרת, רובע החלונות האדומים של בנגקוק שופע הונאות למכביר. רבים מהמקומות הפחות מוכרים מחוץ לדרך – כמו אלה "שהומלצו" על ידי נהג ה טוק-טוק שלך או נהגי מוניות – מפרסמים מופעים בחינם, אך המבקרים יכולים להיתקל בחשבונות עצומים מלאים בעלויות נסתרות עם סיום המופע, עם מאבטחים מוכנים לוודא שאתה משלם במלואו. זה נפוץ במיוחד בקרב " פינג-פונג " וסימנים מסחריים אחרים של מופעי סקס בשידור חי לפאטפונג.

העובדים במפעלים אלה מקבלים פיצוי לרוב באמצעות מגוון מבני תשלום המשתנים מבר לבר. לעתים קרובות יש משכורת קבועה, בתוספת עמלות שנצברו על ידי מדדים כמו מספר המשקאות שקונים הלקוחות עבור העובד. כתוצאה מכך, האווירה של הברים הללו מוגדרת לרוב בכוונה כדי ללחוץ על פטרוניה לקנות עוד ועוד משקאות עבור החבר'ה והבחורים העובדים, וגם אם אתה משלם עבור קוקטייל מהמדף העליון, הם רק בפועל עם מי סודה. המקומות המכובדים ביותר מוודאים כי הכרטיסייה שלך שמורה ממש לפניך, עם זאת, כך שתוכל לפקוח עין עליה ולהבטיח שקיפות במחירים.

עובדים בודדים חופשיים גם לנהל את זמנם באמצעות מנהג מקובל המכונה "קנס כספי". אם רקדן או עובד בר רוצה לעזוב ללילה עם אורח, הם משלמים ל"ממאסאן "שלהם, שווה ערך למנהל שלהם, תשלום עבור היעדרותם. זה יכול לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי באט, והוא נפרד מכל מחיר שמתאר עם "האורח" שלהם.

מה הלאה עבור תאילנד

רשות התיירות של תאילנד (TAT,) כינתה את דבריו של שר Gambian על תעשיית תיירות המין של תאילנד "שחר", אך עם זאת ראש ממשלת Prayut Chan-o-צ'ה התחייב לשנות את תדמיתה של המדינה להיות יעד תיירות מין. פשיטות על מפעלים המקדמים תיירות מינית כבר שגרתיות יחסית בבנגקוק, אך כמעט ומתמקדות רק בגילוי עובדים קטינים או עובדים בלתי חוקיים. כל אחד מנחש מה המשמעות של התחייבות ראש הממשלה לתעשייה זו ולמחוזות האור האדום, אך הגישה הקשה של החונטה לפיצוח הגירה בלתי חוקית וסחר בסמים בשנים האחרונות מעידה על כך שהשינויים עשויים לחכות.

בינתיים, מפעלים מתנשאים כמו גו-גו-ברים הפועלים ברובעי האור האדום של בנגקוק אינם חוקיים לחלוטין – כמעט כולם מוגדרים על פי החוק כ"אזורי בילוי "- וחלקם מתהדרים בתערוכות המדורגות באיכות האיכותית ביותר בעיר. זנות היא פחות שחור-לבן. אמנם עד כה נסבל באופן נרחב, אך הגברת הלחץ על ממשלת תאילנד עשויה להיות יותר אכיפה בעתיד הקרוב. כמבקר, תבין שאתה צפוי לעמוד בחוקים המקומיים ועליך לקבל אחריות אם תיתפס ברובע האור האדום.

 

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד
דילוג לתוכן