סיאם פרגון, הקניון המפורסם ביותר בבנגקוק Siam Paragon

סיאם פרגון, הקניון המפורסם ביותר בבנגקוק Siam Paragon

זמן קריאה: 2 דקות

סיאם פרגון, אטרקציות לבנגקוק לקניות

סיאם פרגון בנגקוק הוא מקום מפגש של בנגקוק. זוהי אחת האטרקציות הטובות ביותר בבנגקוק לקניות ובידור.  התגלמות תכשיטי האופנה, תלבושות מודרניות מכל רחבי העולם עם מגוון מסעדות נמצאות  בסיאם פרגון בנגקוק . יש הרבה דברים לעשות בסיאם פרגון. תוכלו ליהנות מצפייה בסרט בבתי קולנוע מודרניים כמו Krungsri IMAX תלת מימדי בסיאם פרגון בנגקוק. בנוסף, במרתף יש את סיאם אוורלד וורלד או שנקרא כיום Sealife Bangkok Ocean World המדמה עולם תת ימי. כאן נאספים זנים של מיני בעלי חיים ימיים ונחשבים לגדולים ביותר בדרום מזרח אסיה.

מרכז הקניות סיאם פרגון בנגקוק

סיאם פרגון בנגקוק הוא מרכז קניות בבנגקוק. זהו מרכז הקניות השני בגודלו במדינה וגם מרכז קניות עם רוב האנשים במדינה. הלקוחות משתמשים בשירותים של לפחות 200,000 מבקרים ביום. סיאם פרגון בנגקוק הוא בניין בן 8 קומות. מעלית הזכוכית קונבנציונלית 2, שנמצאת באזור כיפת הכוכבים (אדמה הסמוכה למקדש פתומוונאראם) ומרימה 22 מדרגות נעות, 85 שבילי הליכה נעים במישור הרביעי עם שטח שמיש של כ -500,000 מ"ר ו השקעה של מעל 15,000,000 באט.

מרכז הקניות סיאם פרגון בנגקוק
מרכז הקניות סיאם פרגון בנגקוק

בידור

סיאם פרגון בנגקוק הוא מרכז קניות עם שם מותג ברמה עולמית, כחנות דגל. יש את האקווריום הגדול ביותר באסיה. מרכז חנות היהלומים הקמעונאית שהיא הגדולה ביותר באסיה. יותר מ -50 חנויות ברחבי העולם ותאילנד נמצאות בסיאם פרגון בנגקוק. הבידור כולל אולם באולינג בן 52 מסלולים ותיאטרון קולנוע עם מרבית 5,500 מושבים, כמו כן הקולנוע Imax מכיל 600 מושבים.

סיאם פרגון, הקניון המפורסם ביותר בבנגקוק Siam Paragon
סיאם פרגון, הקניון המפורסם ביותר בבנגקוק Siam Paragon | קרדיט תמונה: https://pin.it/2MBuxtJ

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד

 

בתוך הקניון: מה יש בכל קומה

ילדים B1, B2 יכולים ליהנות מאקווריום סיאם וורלד העולמי או מאקווריום אינטראקטיבי העולמי Sealife, עניין מרכזי באטרקציות בבנגקוק. גן העדן של גורמה, גורמה מרגייט, אולם האוכל, מרכז המזון המהיר, MF היוקרה, פארק פרגון הוא מרחב אירועים. קישוריות Class M ו- Class 2 בין מרכז הקניות סיאם סנטר. , בגדים ואופנה, מקום האופנה 1F יש VIRTUE, FLY NOW, NAKARA, SWAROVSKY 2F Lifestyle & Leisure יש World of Super Car, World of Technology, 3F Living & Technology יש קניון ספורט, גלובל, פארק עירוני אמיתי. , B – טרנד, קים נואלס קון מישלס חדש, הקוקון, מעבר פרגון 4F כוללים אקזוטי תאילנד, פאוור קניון אולטרה, עולם העתיד של AIS, חוויית וואו בקליפורניה, מרכז חינוך מוסיקה פרו קלאב פו שילוב לאורחים וכו '. אֲקָדֶמִיָה. מסעדות Orange jary ו- 5F-6F The Global Entertainment. בנוסף, בבנגקוק סיאם פרגון יש Paragon Cineplex תיאטרון קולנוע בן שישה כוכבים המכיל 16 מושבים – 5,000 מושבים ותיאטרון קרונגסרי IMAX הוא תיאטרון, קולנוע תלת מימדי ו- IMAX בתאילנד. מסך הסרט הגדול בתאילנד

אולם התערוכות רויאל פרגון הול מארגני אירועים ופעילויות, סיאם אופרה הוא מקום לתיאטרון המונה 1800 מקומות.

סיאם פרגון מארגנת אירועים שונים, הפתוחים מדי יום בין השעות 10: 00-22: 00.

דילוג לתוכן