שני טיפים לחיסכון של אתר זורו

שני טיפים לחיסכון של אתר זורו

זמן קריאה: 2 דקות

 

אנחנו באתר זורו אלופים בלחסוך כסף, וגם מנסים לעזור לכם הגולשים כמה שיותר לעשות את זה בעצמכם. אבל נכון להיום – אנחנו מתמקדים בלעזור לכם לחסוך רק מבחינה אחת, והיא עלויות שירותי התקשורת שלכם.

 

אז הפעם, החלטנו להקדיש פוסט בבלוג שלנו שמדבר על הדרכים בהן צוות זורו משתמש כדי לחסוך כסף. בשביל להפוך את המדריך לרלוונטי עבור כל הקוראים שלנו, החלטנו לדבר על שני טיפים לחיסכון שיכולים לעזור לכל אחד ואחת מאיתנו.

אז בין אם אתם רווקים צעירים שרוצים לחסוך ללימודים כמה שיותר, ובין אם אתם נשואים עם 3 ילדים שרוצים להתחיל לשים כסף בצד בשביל העתיד של הילדים – אנחנו מקווים שהטיפים שלנו יעזרו לכם לחסוך קצת יותר.

 

הטיפ הראשון של אתר זורו – עשו קניות עם רשימה

 

הטיפ הזה חשוב גם למשפחות גדולות אבל הוא גם חשוב לצעירים שמתגוררים לבד, עם שותפים או עם בן או בת הזוג שלהם. שימוש ברשימה מסודרת של דברים שאתם רוצים לקנות בסופר עוזרת לחסוך לא מעט בהוצאות על מזון ומוצרים נוספים כמו חומרי ניקיון ומוצרי היגיינה.

 

לרשימת קניות יש שני יתרונות מרכזיים. הראשון הוא שהיא מאפשרת לכם לקנות בצורה מבוקרת ומסודרת ומונעת קניות אימפולסיביות וחסרות מחשבה של דברים שאתם לא באמת צריכים. בנוסף, היא גם מונעת קנייה של מוצרים שנראים לכם טוב בסופר כי אתם רעבים או סתם כי היה מבצע טוב, ולא תכננתם לקנות.

 

היתרון השני הוא שרשימת קניות עוזרת לכם להפוך דברים להרבה יותר מסודרים ומונעת פספוסים מיותרים. בעזרת הרשימה, תוכלו להימנע מקניה של מוצרי מזון ששכחתם שכבר יש לכם בבית ויכולים להתקלקל במהירות, ובמקביל להזכיר לכם לקנות מוצרים ששכחתם שאתם צריכים, ואחרי זה תצטרכו לקנות בסופר יקר יותר רק כי אתם צריכים את אותו המוצר ולא יכולים לחכות לפעם הבאה שתעשו קניות.

 

הטיפ השני של אתר זורו – חפשו מבצעים בקבוצות פייסבוק

 

היום, קהילות וקבוצות פייסבוק רבות העוסקות בתחומים שונים מהוות כוח קניה שמאפשר לחברים בהן להשיג מוצרים ושירותים שווים בהנחה משמעותית. החל בחיסכון ממוצרים פיננסיים כמו פנסיות וקרנות השתלמות בקבוצות כמו "נינג’ה פיננסית" או חיסכון על הזמנת מוצרים מהאינטרנט באמצעות קבוצות כמו "I NEED IT – כזה אני רוצה!" – יש המון הזדמנויות לחסוך, הן רק מחכות שתבואו ותיקחו אותן.

 

הטיפ השלישי של אתר זורו – קנו רק מה שאתם צריכים (או ממש ממש רוצים)

 

אנחנו יודעים, אנחנו יודעים… קל להגיד את זה, אבל קשה לעשות את זה. ובכל זאת – נסו לקנות רק את המוצרים שאתם צריכים ולא לבזבז כסף על מה שאתם לא צריכים. העולם שבו אנחנו חיים מלא בפרסומות נוצצות שגורמות לנו לחשוב שאנחנו חייבים את המוצר הזה והמוצר ההוא.

 

במציאות, אנחנו לא צריכים הרבה כדי להיות מאושרים. אז בפעם הבאה שאתם מרגישים את הצורך לקנות, שאלו את עצמכם – האם אני באמת צריך את זה או רוצה את זה מספיק?

 

 

 

דילוג לתוכן