המלצה להחלפת מסך שבור במחשב נייד

המלצה להחלפת מסך שבור במחשב נייד

זמן קריאה: 2 דקות

כל מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב

אחד החלקים החשובים והיקרים ביותר במחשב נייד הוא המסך (או המטריצה) שלו, אם שברת את המסך במחשב נייד, כבר אי אפשר לתקן אותו. הדרך היחידה היא להחליף את המסך השבור במסך חדש.

האם להחליף את המסך מחשב לבד ?

אנו רוצים להזהיר אתכם שתיקון מסך מחשב נייד הוא פעולה די מסובכת, ומומלץ לבצע אותו במעבדה לתיקון מחשבים ניידים עם אנשי מקצוע כמו טכנאים שיש להם ידע – טירון ללא ידע שמנסה להחליף מסך לבד יכול אפילו להחמיר את המצב, מכיוון שלכל החלקים יש עיצוב שברירי. ומומץ להחליף מסך לבד רק אם אתה בטוח ביכולותיך !, כל מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב וגם החלפת מסך למחשב נייד,  סוגי תקלות, דרכי תיקון, עלויות וכדומה, הינו מידע נגיש שינתן לכם במעבדת התיקונים שתבחרו ולכן מומלץ לבצע סקר שוק קטן טרם הכנסת המחשב לתיקון.

תקלות נפוצות

תקלות נפוצות במסך המחשב הם פיקסלים שרופים, ירידה באיכות התאורה שיוצרת מסך חשוך , פגיעה פיזית במסך שגורם לסדק או שבר פיזי , במסכים הדור הישן ישנם גם תקלות במנורת מסך, אינוורטר, או אפילו כבל מסך שהתנתק מהמסך וגרם לתצוגה במסך לא תקינה. כול מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב.

בדיקות התאמה תיקון ושדרוג

כאשר אתם פונים למעבדה לצורך קבלת הצעת מחיר להחלפת המסך – יש להכין מראש את הדגם המדויק של המחשב הנייד שלכם, שרשום בדרך כלל בתחתית המחשב הנייד, מכיוון שיש הרבה סוגים של מסכים כאשר לכל דגם את האיכות שלו והרזולציה שהוא יודע לספק, כאשר המחיר נגזר מדגם המסך שקיים במחשב שלכם, על קצה המזלג נציין שיש מסכים בגדולים שונים החל מ 10" ועד 16", מסכים עם פאנל סטנדרטי ועד פאנל מסך מסוג IPS שהוא מהאיכותים שיש, ועד מסכי מגע מסוגים שונים כאשר לכל אחד כפי שרשמנו יש מחיר שונה . לכן כול מה שרציתם לדעת על תיקון מסכי מחשב לכול בעיה ותקלה במסך של המחשב הנייד שלכם, בתיקון מהיר ויסודי ובעלות נוחה ומשתלמת, צרו קשר עם מעבדה מקצועית לתיקון מחשבים ניידים.

דילוג לתוכן