מה זה נסח חברה ולמה הוא עוזר?

מה זה נסח חברה ולמה הוא עוזר?

זמן קריאה: < 1 דקה

נגיד שפונה אליכם עסק חדש שרוצה לקנות סחורה, ואתם חוששים מכיוון שאין לכם שום מידע מבוסס על העסק שלו, והחשש שלכם מובן, לכן בשביל לצמצמם סיכונים יש אפשרות להוציא דו"ח שיתן לנו על העסק קצת יותר מידע על מנת שנוכל להבין מול מי אנו הולכים לעבוד או לא.

אז מה זה בעצם נסח חברה?

נסח חברה הוא מסמך אשר קיים במאגר של רשם החברות. והוא כולל מידע על חברות בע"מ ברכישת הדו"ח ניתן למצוא שם מידע כגון בעלי מניות, שעבודים וחובות, דירקטורים, שותפויות ועוד.

באמצעות הזמנת דו"ח נסח חברה מורחב אשר כולל נסח חברה, רשימת שעבודים (אם קיימים), בדיקת הגבלה חמורה בבנק ישראל, ובדיקה בהוצאה לפועל כחייב מוגבל באמצעים ניתן לייצר תמונה אשר יכולה להעיד על רמת סיכון מוגבר בעסקים שנראים בעייתיים ולתת לכם את הכלים האם להתקדם או לנתק מגע.

במידה והנתונים שקיבלתם לאחר הזמנת הדו"ח עדין לא מספקים אפשרי לפנות למשרד חקירות המתמחה בתחום המידע על חברות ולקבל מידע נוסף.

מתי כדאי להוציא נסח חברה?

כדאי להוציא נסח חברה מרשם החברות נסח חברה דרך אחת החברות המתמחות בתחום כמו https://webinfo.co.il.

כאשר יש חברה אשר רוצה להתחיל לעבוד איתנו, ומבקשת לקבל קו אשראי ורכישת סחורה, במקרים כאלה שווה עד מאוד לבדוק את החברה והסטטוס שלה.

איך מוציאים בפועל נסח חברה?

את נסח החברה אפשר להוציא בקלות על ידי פנייה לאחת החברות בתחום. לאחר הרכישה תקבלו קובץ PDF שבוא יהיה ניתן לראות את הנתונים בנסח תמורת תשלום סמלי,  הנסח שתקבלו תמיד יהיה מעודכן עד ליום בו הוזמן הנסח ובכפוף למידע שמצוי במחשבי רשם החברות.

לפרסום באתר צרו קשר

דילוג לתוכן