מיחזור משכנתא – איך זה עובד ולמי זה מתאים?

מיחזור משכנתא – איך זה עובד ולמי זה מתאים?

זמן קריאה: 2 דקות

רבים אשר כבר לקחו את הלוואת המשכנתא לא מודעים לאפשרות הטובה ביותר לשפר את תנאי ההלוואה ולחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת השנים. על כן חשוב להדגיש ולומר כי גם אם כבר לקחתם הלוואת משכנתא והתחלתם לשלם בהתאם לתנאים שקיבלתם, תמיד ניתן לשנות ולשפר משמעותית את תמהיל המשכנתא, שנות ההחזרים, סך ההחזרים וכמובן הריביות. בעזרת הליך מיחזור משכנתא ניתן לקבל משכנתא חדשה לחלוטין עם התנאים הקיימים בשוק בכל רגע נתון. כלומר, אם לקחתם את הלוואת המשכנתא שלכם לפני מספר שנים, אז היה נהוג לשלם x ריבית וכיום בעקבות שינויים במשק הבנקים מאפשרים לקבל את ההלוואה בריבית נמוכה יותר, תוכלו למחזר את המשכנתא שלכם וליהנות מהריביות החדשות והזולות יותר. אז איך זה עובד אתם שואלים? הנה כל התשובות.

 

הלוואת משכנתא נוספת בתנאים חדשים לכיסוי המשכנתא הישנה

 

במסגרת הליך מיחזור משכנתא אתן מקבלים הלוואת משכנתא נוספת לכיסוי המשכנתא הישנה. בעזרת ההלוואה הנוספת אתם סוגרים לחלוטין את הלוואת המשכנתא בתנאים הישנים ונשארים עם ההלוואה השניה בלבד. כמובן שהתנאים של ההלוואה השניה הם הקובעים ולכן תוכלו בקלות לשנות את תנאי ההלוואה שלכם מעת לעת. על כן במידה וחלו שינויים במשק המאפשרים לכם ליהנות מתנאי מימון טובים ואטרקטיביים יותר, בעזרת אפשרות זו של מיחזור משכנתא תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים. אך חשוב לדעת שישנם עוד לא מעט יתרונות משמעותיים לאפשרות זו של מיחזור משכנתא גם אם כלל לא חלו שינויים בריביות.

 

הריביות הניתנות להלוואות משכנתא ירדו? יכולת ההחזר שלכם השתנתה? הליך מיחזור המשכנתא מתאים לכם!

 

אחד הגורמים המרכזיים בגינם רבים בוחרים בהליך מחזור משכנתא הוא שינוי ההחזר החודשי. הלוואת המשכנתא מתפרסת על פני שנים רבות בהם היכולות הכלכליות של הלקוח צפויות לעבור לא מעט שינויים. לא אחת קורה שזוג שלקחו את הלוואת המשכנתא בתחילת דרכם בחרו לפרוס את ההלוואה לשנים רבות עם החזר חודשי נמוך בהתאם להכנסתם הנמוכה. כעבור מספר שנים בהם הם קודמו במקומות העבודה או סיימו את שנות הלימודים, מצבם הכלכלי השתפר כך שהם יכולים להחזיר הרבה יותר בכל חודש מה שכמובן יקצר את שנות ההחזרים ויחסוך לא מעט ריביות. מנגד, ישנם זוגות רבים שלקחו את הלוואת המשכנתא בתחילת דרכם כאשר היו זוג ללא ילדים. עם השנים והתרחבות המשפחה יכולת ההחזר החודשי שלהם הצטמצמה כך שהם נדרשים להקטין את ההחזר על מנת להימנע ממצבים של דוחק כלכלי או אף חוסר יכולת לעמוד בתשלומים.

 

גם אם הריביות ויכולת ההחזר שלכם לא השתנו – סיוע של יועץ משכנתאות יצליח לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים

 

אך גם אם לא חלו שינויים בריביות ולא חל שינוי במצבכם הכלכלי, אפשרות מיחזור המשכנתא יכולה להתאים לכם. אם לקחתם את הלוואת המשכנתא ללא ייעוץ מקצועי או בייעוצו של היועץ הבנקאי, בעזרת יועץ משכנתאות פרטי תוכלו לשפר את הריביות והתמהיל כולו. יועץ משכנתאות פרטי ידע להוזיל את סך ההחזרים שלכם בעשרות ולעיתים אף במאות אלפי שקלים.

דילוג לתוכן