צ'יאנג מאי המדריך השלם לאכילה, אטרקציות, חיי לילה ושווקים 2023

צ'יאנג מאי המדריך השלם לאכילה, אטרקציות, חיי לילה ושווקים 2023

זמן קריאה: 4 דקות

עיר הבירה הצפונית האהובה של תאילנד, צ'יאנג מאי, מושכת אליה כמעט 2 מיליון תיירים זרים בשנה – כפול מכל אוכלוסיית אזור המטרופולין המונה מעט פחות ממיליון איש!

צ'יאנג מאי נחשבת באופן נרחב למוקד תרבותי; תיתקל במקדשים יפים ממה שיש לך זמן לחקור. יש מגוון של בתי ספר לבישול, עיסוי ושפות. האוכלוסייה הגדולה של אמנים, סופרים וסוגים יצירתיים – תאילנדים וזרים כאחד – שהתיישבו בצ'יאנג מאי גרמה לעיר להיחשב למעמד של העיר היצירתית של אונסק"ו. קרא על הגעה מבנגקוק לצ'יאנג מאי .

קרדיט תמונה: Toa55 / Getty Images

בעוד שהעיר משתרעת הרבה מעבר, מרבית הפעולה התיירותית בצ'יאנג מאי מתרכזת סביב 'העיר העתיקה' או בין חומות העיר. היוצר כיכר מושלמת, חפיר המקיף את העיר העתיקה; שער טאפה בצד המזרחי של הכיכר יכול להיחשב כמוקד והמוקד לתיירות.

דרך טאפה, הציר המרכזי לעיר, עוברת מזרחה דרך השער לנהר פינג. Thanon Chang Khlan מסתעף מכביש Tapae ונמצא כ -20 דקות הליכה מחוץ לשער; שם תמצאו את שוק הלילה התיירותי אך המפורסם של צ'יאנג מאי, כמו גם חנויות ומסעדות רבות.

החלקים הפנימיים של העיר העתיקה הרחק מכבישי החפיר הם סבך מבלבל של סו (רחובות) קטנים וסמטאות קיצור שלעתים הם בתי קפה נעימים ומקומות יוצאי דופן.

להסתובב בצ’יאנג מאי
להסתובב בצ’יאנג מאי | קרדיט אלנפיליפס / Getty Images

 

להסתובב בצ'יאנג מאי

כל מי שנמצא בכושר סביר יכול להסתובב ברגל בקלות בצ'יאנג מאי, אם כי המדרכות השבורות יכולות להיות עסוקות בהולכי רגל, עגלות רחוב ומכשולים אקראיים. לחלופין, אתה יכול לקפוץ לאחד המוניות משאיות או לתפוס טוקטוק .

מלונות ולינה בצ'יאנג מאי
מלונות ולינה בצ'יאנג מאי | © Dhara Devi

 

מלונות ולינה בצ'יאנג מאי

מבתי הארחה בניהול משפחתי הנסתר ברחובות שקטים ועד מלונות רבי קומות יוקרתים ראו רשימה של 10 המומלצים מטה, הלינה בצ'יאנג מאי משתנה מאוד בתקציב ובאיכות. בדרך כלל תמצאו מקומות זולים רבים יותר לשהות בהם בצ'יאנג מאי מאשר בבנגקוק או באיים בתאילנד .

ראו את 10 המלונות המומלצים ביותר בצ'יאנג מאי

  1. מלון 137 Pillars House
  2. מלון The Dhara Dhevi Chiang Mai
  3. מלון Raya Heritage
  4. מלון Anantara Chiang Mai Resort
  5. מלון Sireeampan Boutique Resort and Spa
  6. מלון Anantara Chiang Mai Serviced Suites
  7. מלון The Empress Premier Chiang Mai
  8. מלון Villa Mahabhirom
  9. מלון Shangri-La Hotel, Chiang Mai
  10. מלון Kantary Hills Hotel, Chiang Mai

 

קחו בחשבון בחודשים שבהם מתקיימים הפסטיבלים השונים כמו פסטיבל מי Songkran ואת פסטיבל Loi Krathong התפוסה של הבתי מלון ב Chiang Mai מגיעה לתפוקה מלאה; למצוא חדר בעיר העתיקה יכול להיות כמעט בלתי אפשרי אם לא תזמין מקום מראש!

אוכלים בצ'יאנג מאי

אוכלים בצ’יאנג מאי
אוכלים בצ’יאנג מאי | מייקל ריאול – madfire@gmail.com / Getty Images

עם כל כך הרבה בתי ספר לבישול, אנשים יצירתיים והשפעות לנה / בורמז, אין זה מפתיע שתמצאו אוכל נהדר סביב צ'יאנג מאי.

בצ'יאנג מאי יש שפע של מסעדות צמחוניות, חנויות מיצים אורגניים, והמון אפשרויות אוכל בינלאומיות.

אולי הדרך הזולה והמהנה ביותר לחוות אוכל מקומי היא לאכול אוכל רחוב מהשווקים והעגלות הרבים. נסו את אזור השוק הגדול ועגלות רבות הממוקמות לאורך החפיר בשער צ'יאנג מאי שבפינה הדרומית-מזרחית של העיר. תוכלו למצוא גם אוכל רחוב לאורך כל ירח מואנג – הכביש הראשי ממש בתוך שער טאפה.

 

שווקים בצ'יאנג מאי

שווקים בצ’יאנג מאי
שווקים בצ’יאנג מאי | אנדרו ווטסון / Getty Images
  • בזאר הלילה: שוק הלילה נערך בכל ערב בת'אנון צ'אנג חלאן מחוץ לחפיר העיר, אולם אל תצפו להרבה יותר ממחירים גבוהים ואנשים דוחפים על מדרכה צפופה מאוד. הבזאר מתחיל בסביבות 17:00 ומסתיים בשעה 23:00
  • שווקי סוף שבוע: שווקי סוף השבוע בצ'יאנג מאי הומי אדם, אך באותה מידה רבים מהמקומיים יוצאים להתרועע וללכת ללא מטרה בזמן שהם רועים על פינוקים וחטיפים קטנים. גם אם קניית מזכרות זה לא הקטע שלך, עדיין תמצא שחקני רחוב, אוכל זול ואווירה תוססת. שוק השבת נערך בת'נון וואלאי בקצה הדרומי של העיר העתיקה ונמשך דרומה מחוץ לחומות, ואילו שוק יום ראשון מתחיל בשער טאפה ונכנס לעיר העתיקה. שוק השבת נוטה להיות יותר מכוון מקומי כאשר פחות תיירים הולכים בטעות לשוק.
  • שוק Warorot: שוק Warorot ממוקם מחוץ לעיר העתיקה ליד Thanon Chang Moi ו- Tapae Road, כ -20 דקות הליכה מחוץ לשער Tapae. כמעט ולא תמצאו תיירים ומחירים נמוכים בהרבה על מוצרים מקומיים בין השעות 7 בבוקר לחמש אחר הצהריים

אטרקציות בצ'יאנג מאי

בעוד שאתה יכול לבלות ימים רק בחקר מקדשי צ'יאנג מאי בחינם , ניתן להזמין פעילויות רבות לאטרקציות מחוץ לעיר צ'יאנג מאי; המחיר כולל תמיד הובלה בחינם.

מגן החיות ותצוגות תיאטרון / ארוחת ערב מרובות להרפתקאות קיצוניות יותר כגון קו הג'יפון חוויית הג'יפון או ג'ונגל בונגי קפיצה, סביר להניח שנגמר לכם זמן וכסף לפני שתוכלו לראות את כולם!

טרקים וביקור בכפרים של גבעות היל הם פעילויות פופולריות לעשות בצ'יאנג מאי; טיולים שונים בהרים יכולים לנוע בין טיולים קלים של לילה אחד להרפתקאות ארוכות יותר.

חיי הלילה של צ'יאנג מאי

צ'יאנג מאי היא לא בדיוק עיר "לוהטת". בעוד שמועדונים מסוימים מקבלים אישור מיוחד בדרך זו או אחרת להישאר פתוחים מאוחר יותר, פקודת העיר קובעת כי הם נסגרים בשעה 1 בבוקר. אינך יכול לרכוש אלכוהול לאחר חצות, ואזורי הישיבה סביב החפיר כמו גם הכיכר הגדולה בשער טאפה. הוכרזו כ " אזורים נטולי אלכוהול " עם קנסות כבדים.

תוכלו למצוא כמה מועדוני 'גוגו' הפזורים בצ'יאנג מאי עם בריכת משחק עם נערות תאילנדיות. לגברים בודדים כל התחלה עם בחורה מתחילה בדרך כלל בקניית משקה לבנות.

דילוג לתוכן