שוק סוף השבוע של צ'אטוצ'אק בבנגקוק

שוק סוף השבוע של צ'אטוצ'אק בבנגקוק

זמן קריאה: 4 דקות

שוק סוף השבוע צ'אטוצ'אק בבנגקוק נקרא גם JJ Market או פשוט "שוק סוף השבוע", הוא אחד משווקי החוצות הגדולים בעולם והשוק הגדול בתאילנד. לטענתו, מדובר בשוק סוף השבוע הגדול ביותר בעולם, המושך אליו 200,000 מבקרים בשבוע ומוכר כמעט כל מה שתרצו, החל מחיות מחמד ועד רהיטים וכלה בבגדים.

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד

 

טיפים לביקור בשוק סוף השבוע

עם עצה קטנה מאלה שלעתים קרובות הולכות, קניות ב -15,000 הדוכנים של שוק סוף השבוע של צ'אטוצ'אק יהיו פחות מרתיעות. בעוד שחלק מהטיפים הללו ישמשו אותך טוב בכל שוק, אחרים ספציפיים לשוק בנקוק.

    • צאו מוקדם : לכו לפני ההמונים והחום, שמקשה על הקניות.
    • חפשו מפה: צ'טוצ'אק הוא גדול ומבלבל, כך שקל ללכת לאיבוד. צלם מפה מאחד ממרכזי המבקרים בהיקף החיצוני של השוק או נצל את המפות הרבות המוצגות בפנים.
    • פעל מהר: אם אתה אוהב את זה, קנה את זה עכשיו !, מכיוון שקשה יהיה למצוא את הדוכן שוב בדרך חזרה.
    • השתמש בציון דרך: מגדל השעון במרכז השוק הוא המקום הכי קל למצוא. זה מהווה נקודת ציון טובה למפגש עם אנשים.
  • היזהרו מהונאות: למרות שהפשע נמוך למדי בתאילנד, גנבות קטנות אכן מתרחשות בשווקים צפופים. אל תאפשרו מקרים כאלו כמו למשל, תרמיל לא מרוכסן, טלפון חכם שיוצא מהכיס האחורי וכו '. ובכל זאת, יש סיכוי גבוה יותר ש"שהשוד "האמיתי יהיה על ידי מכירת מוצר מזויף !

מה לקנות

עבור המבקרים, הערכים הטובים ביותר ב Chatuchak הם כלי הבית, משי תאילנדי, עבודות יד ובגדים.

הכל ב Chatuchak הוא זול יותר מאשר בקניונים ( אפילו MBK ) ובשווקים מתוירים יותר בעיר, כך שקונים נבונים מחכים לעשות את כל קניית המזכרות שלהם עד שהם מגיעים לכאן. יש גם שפע של שקעים שמוכרים רהיטים, חומרה, מוסיקה, כלים, אמנות בודהיסטית, עתיקות, ספרים, חיות מחמד, צמחים, והרבה חולצות, שמלות ונעליים כיפיות, זולות וצבעוניות.

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד

מה לא לקנות

דוכנים בשוק צ'אטוצ'אק הושפעו מסחר לא חוקי של ציפורים, זוחלים וחיות בר אחרות.

כמו שווקים אחרים ברחבי אסיה, מוצרים רבים המיוצרים מחרקים, חיות בר וחומרים ימיים מוצעים למכירה. ללא דרך קלה לאמת את המקור, אפילו רכישת מוצרים העשויים צדפים עלולה לתמוך בהרס הטבע. הימנע מכל מה שמיוצר ממוצרים מן החי.

כמה פריטים שיש להימנע מהם הם:

  • פריטים המיוצרים ממוצרים מן החי (למשל, שנהב, עור תנין, קליפת צבים, אלמוגים וכו ').
  • חרקים משומרים, נחשים ועכבישים.
  • עתיקות ופריטים שיכולים להיחשב "חפצים תרבותיים" עשויים לגרום לבעיות עם פקידי המכס ביציאה מן הארץ.
  • מבחינה טכנית, זה לא חוקי לייצא תמונות של בודהה מתאילנד, אם כי לעיתים רחוקות הדבר נאכף.
שוק Chatuchak Market Bangkok marketplace
שוק Chatuchak Market Bangkok marketplace

הִתמַקְחוּת

בניגוד לרבים משווקי התיירות האחרים במדינה, צ'טוצ'אק אינו מקום להתמקחות קשה מאחר וכל התחרות שומרת על מחירים סבירים. אם אתה קונה הרבה מכל ספק אחד, ייתכן שתקבל הנחה של 10 – 15 אחוז, אך לעתים רחוקות יותר מכך.

עם זאת, אתה עדיין צריך להתמקח על פריטים קצת . עשו זאת בצורה טובה. אם אינך מצליח להשיג את המחיר הרצוי, יש סיכוי טוב מאוד שתראה את אותו פריט שוב ​​מאוחר יותר, עמוק יותר בשוק. אבל קנה אם זה ממצא מיוחד במינו – יש סיכוי נמוך מאוד למצוא את הדרך חזרה לאותו דוכן מאוחר יותר.

 

דברים למשלוח הביתה

ישנן מספר חברות ספנות עם סניפים בשוק, ואת רובן ניתן למצוא בנספח בכביש Kamphaeng Phet II. פריטים קטנים כנראה נארזים הכי טוב במזוודות, אך פריטים גדולים יותר יכולים להישלח על ידי חברה כמו DHL לכל מקום בעולם.

 

לאכול ולשתות

בשוק ישנם למעלה ממאה דוכנים ומסעדות שבהם תוכלו לקנות שתייה קרה, לשבת לנוח או לאכול ארוחה תאילנדית מלאה. רובם בחוץ, אך למיזוג אוויר, חפשו את מסעדת Toh Plue בשוק הראשי או את Rod's מעבר לרחוב בדרך Kamphaeng Phet II Road.

מתכננים לאכול בעת ביקור בשוק צ'אטוצ'אק. אתה יכול לנשנש מדוכני אוכל הרחוב , או למצוא מסעדה טובה לשבת לאכול בה. קומץ ברים ואפשרויות חיי לילה סביב מגרש האוכל מתעוררים בערב.

לאכול בשוק Chatuchak בנגקוק
לאכול בשוק Chatuchak בנגקוק

מתקנים

יש בשוק שירותים, מכונות כספומט ואפילו ביתן משטרתי. בשנת 2017 התווסף לרשת השירותים בשוק אינטרנט אלחוטי חינם.

 

שעות לשוק צ'טוצ'אק

שוק צ'אטוצ'אק פתוח לציבור בימי שבת וראשון בין השעות 9 בבוקר לשעה 18:00 השוק נראה פתוח בימי שישי, אך יום זה מיועד לסיטונאים בלבד. ימי רביעי וחמישי, רק אזור הצמחים, פתוח בין השעות 07:00-18:00

אם אתה רציני בקניות, הגע לשוק מוקדם. תוכלו לקנות במזג אויר נעים מאשר בחום של אחר הצהריים הלוהט של בנגקוק וחלק מ 200,000 הקונים שמבקרים בשוק בכל סוף שבוע. כמה דוכנים נסגרו מעט בשעות אחר הצהריים.

 

איך להגיע לשוק צ'אטוצ'אק בבנגקוק

שוק צ'אטוצ'אק ממוקם בחלק הצפוני של בנגקוק, לא רחוק מתחנת ה- BTS מו צ'יט. התנועה האיומה של בנגקוק הופכת מרחק קצר יחסית לנסיעה ארוכה. תכננו לשעה בערך במונית מאזור רחוב קאו סן לשוק. השתמש ברכבות כשתוכל.

היזהרו מהרבה חנויות ודוכנים שפזורים בדרך לשוק בתקווה להסיח את דעתכם מהשוק האמיתי. אתה יכול להגיע לשם ברכב, במונית, ברכבת העילית או ב- MRT.

  • על ידי נהג: כל נהגי המוניות יידעו היכן למצוא את שוק צ'אטוצ'אק, אך לא כולם יהיו מוכנים להפעיל את המונה. המשך לסמן מוניות עד שתמצא אחת כנה מספיק כדי להשתמש במונה . יהיה עליך לנהל משא ומתן עם נהגי טוקטוק לפני הכניסה.
  • ברכבת העילית: הדרך המעניינת ביותר להגיע לשוק צ'אטוצ'אק היא באמצעות רכבת העילית BTS המוגבהת של בנגקוק. פשוט סעו ברכבת לתחנת BTS מו צ'יט, ואז השתמשו ביציאה 1 וצעדו מזרחה (לכיוון הפארק / השטח הירוק) 15 דקות עד שתראו את הדוכנים. תראה שלטים לשוק; רוב האנשים ילכו לשם בכל מקרה.
  • על ידי MRT: למרות שפארק צ'אטוצ'אק נראה הכי הגיוני, הירידה בתחנת MRT Kampaengphet מצריכה הליכה קצרה מעט יותר (10 דקות). לכו צפונה לכיוון הפארק.

 

דילוג לתוכן