כל מה שאתה צריך לדעת Microsoft Dynamics 365

כל מה שאתה צריך לדעת Microsoft Dynamics 365

זמן קריאה: 4 דקות
Dynamics 365 היא פלטפורמה עסקית ושם המותג הכולל עבור האפליקציות העסקיות של מיקרוסופט המשלבת יישומי ERP ו- CRM ונתמכת על ידי אפליקציות פרודוקטיביות וכלים AI.

משרת משרדי פיזי לענן

רוב האנשים מכירים את חבילת היישומים המשרדית של מיקרוסופט הידועה בשם חבילת Office, הכוללת מספר יישומים ידועים, כמו תוכנית עיבוד התמלילים Word, Excel בה אתה עובד עם גיליונות אלקטרוניים, Outlook לדואר אלקטרוני ולתזמון, וכן הלאה.

בעולם העסקי, יישומים כמו Excel ו- Outlook הפכו לתוכנה כמעט סטנדרטית המשמשת על בסיס יומי. כשמיקרוסופט העבירה את חבילת Office לענן והציעה את הפיתרון מבוסס מנוי כספי, המבוסס על מודל SaaS, החבילה מויגה מחדש תחת השם Office 365 .

המעבר של חבילת Office לענן התגלה כמאוד פופולרי בקרב המשתמשים הרבים ולא פחות בגלל הניהול הקל יותר, חברות רבות עברו גם הן מהגרסה השולחנית של Office ל- Office 365.

Dynamics 365, בשילוב ERP ו- CRM

כחלק באסטרטגיה של מיקרוסופט להעביר את הלקוחות לענן, בשנת 2016 השיקה מיקרוסופט לאחר מכן שילוב של גרסת קל משקל של מערכת ה- ERP שלהם Dynamics NAV ומערכת ה- CRM שלהם Dynamics CRM , בפתרון ענן אחד מאוחד. שנקרא Dynamics 365 .

Dynamics 365 הושקה בשתי גרסאות, מהדורה עסקית ו- Enterprise Edition.

המהדורה העסקית סיפקה פונקציונליות המבוססת על Dynamics NAV ודומה לה וקבוצת היעד הייתה חברות קטנות ובינוניות. הפונקציונליות של Enterprise Edition הייתה דומה ל- Dynamics AX והיו החברות הגדולות מאוד כקבוצת היעד העיקרית.

עם זאת, המהדורה העסקית והמהדורה הארגונית לא הצליחו לפרוץ מעולם בשוק ה- ERP, אך שם המותג Dynamics 365 ממשיך לחיות והוא מהווה כיום מונח אחיד ליישומים העסקיים של מיקרוסופט ומכיל שלל אפליקציות ותוספות העונות על צרכים ארגוניים לתכנון משאבים ארגוניים (ERP), פונקציונליות ניהול קשרי לקוחות (CRM), אך כוללים גם הרבה דברים אחרים, כולל כלי AI. היישומים המרכיבים את Dynamics 365 פותחו עם דגש מיוחד על מדרגיות וגמישות, מה שאומר שהם יכולים לשמש כמעט בכל עסק ומתאימים במיוחד לעסקים צומחים.

פתרונות ERP של Dynamics 365

ישנם שני פתרונות ERP ב- Dynamics 365, מרכז עסקים ופיננסים ותפעול. שני הפתרונות מספקים את כל הפונקציונליות הבסיסית הדרושה לכם לניהול העסק שלכם, אך פונים לשתי קבוצות יעד שונות של עסקים.

  • Dynamics 365 Business Central
    Business Central מבוסס על Dynamics NAV והיא במובנים רבים רק הפעלה מחדש או מיתוג מחדש של Dynamics NAV. ניתן להשוות אותה למועד בו מיקרוסופט השתלטה על Navision וזמן קצר לאחר מכן שינתה את שמה ל- Dynamics NAV. כפי שהיה במקרה של Dynamics NAV, קבוצת היעד הרשמית של Business Central היא גם עסקים קטנים ובינוניים, אך Business Central / Dynamics NAV משמש גם על ידי חברות גדולות הפועלות מעבר לגבולות. שלא כמו Dynamics NAV, Business Central Cloud מיועד גם לעסקים קטנים מאוד, שכן פיתרון המנוי מאפשר לעסק להתחיל בקטן אך בקלות להגדיל אותו ולהוסיף פונקציונליות ככל שהצורך גדל. בקיצור, Business Central יכול לשמש את כל סוגי העסקים, ללא קשר לגודל.
  • Dynamics 365 Finance ו- Dynamics 365 Management Management Chain Supply
    כאשר Dynamics AX הפכה לחלק מפלטפורמת Dynamics 365, שמו של הפיתרון ל- Dynamics 365 Finance & Operations. מאז, פיננסים ותפעול חולקו לשני פתרונות, Dynamics 365 Finance ו- Dynamics 365 Management Chain Supply Management. כאשר לעסקים מרכזיים יש חברות קטנות ובינוניות כקבוצת היעד העיקרית שלה, שני הפתרונות ניהול כספים ושרשרת אספקה ​​מיועדים אך ורק לחברות או חברות גדולות ומורכבות המנהלות את עסקן על בסיס אסטרטגיית גיוון. בדומה ל- Dynamics AX , שני הפתרונות משמשים בדרך כלל על ידי חברות עם מספר תחומים עסקיים, ארגונים בינלאומיים הפועלים מעבר לגבולות, צרכים מרובי מטבעות או צרכים מורכבים של פונקציות ייצור.

פתרונות Dynamics 365 CRM

פתרונות ה- CRM של מיקרוסופט מתוארכים לשנת 2003 כאשר Dynamics CRM הושק כחלק לניהול קשרי לקוחות במערכת הפתרונות העסקיים של מיקרוסופט עם השם הקולקטיבי Dynamics.

בשנת 2016 השיקה מיקרוסופט את Dynamics 365, שהיתה אמורה להפוך לשם המותג הכולל החדש עבור היישומים העסקיים של מיקרוסופט.

תחת פלטפורמת Dynamics 365 תמצאו מספר אפליקציות עסקיות המספקות פונקציונליות CRM ו- ERP ואת הפתרונות Dynamics הידועים והמשתמשים כבר נרחב, Dynamics CRM, Dynamics AX ו- Dynamics NAV מיתוגו מחדש והיוו את הבסיס ליישומי Dynamcs 365 החדשים. . Dynamics CRM חולק לשני אפליקציות, מכירות Dynamics 365 ושירות לקוחות Dynamics 365 ובשנת 2018 נוסף על ידי Dynamics 365 Marketing. כמו כן, כלול כחלק ברישיונות המכירות ושירות הלקוחות הוא Microsoft Social Engagement, אפליקציה משולבת הכוללת תכונות של מדיה חברתית.

  • מכירות Dynamics 365
    כתחליף ל- Dynamics CRM, מכירות Dynamics 365 הן גם ללא ספק השימוש הנפוץ ביותר ביישומים. Dynamics 365 נועד לתמוך בניהול חברות של קשרי לקוחות שלהם. על ידי קבלת סקירה מקיפה של הלקוחות הנוכחיים כמו גם לידים פוטנציאליים, צוות המכירות שלך יהיה מסוגל טוב יותר להעלות את רמת השירות של החברה שלך ולשפר את המכירות.
  • שיווק Dynamics 365
    אופטימיזציה של מאמצי השיווק שלך על ידי הפעלת קמפיינים ממוקדים על פני מספר ערוצים, הפיכת החוויה עבור הלקוחות שלך לחלקה, חישוב תוצאות הלידים שלך, שיפור הביצועים באמצעות שיווק אוטומטי עם תובנות מבוססות AI, דירוג הלידים שלך וניהול הכל בהתאמה אישית. לוחות מחוונים.
  • שירות לקוחות Dynamics 365
    בנה והגדיל את האמון והנאמנות של מותג החברה שלך. באמצעות שירות לקוחות של Dynamics 365, אתה יכול לפתור באופן יזום בעיות הקשורות ללקוח ולספק את השירות המותאם אישית וההתאמה האישית שלקוחותיך מקווים ומצפים להן בכל ערוצים שונים עם תובנות וחוויות נתמכות AI (בינה מלאכותית). באמצעות שירות לקוחות, צוות שירות הלקוחות שלך מקבל כלים המאפשרים להם ביעילות להתמודד עם בקשות לקוחות שגרתיות ולפתור אתגרים מורכבים הקשורים ללקוחות.
  • שירות שדה Dynamics 365
    פתרון זה מיועד לחברות המספקות שירות מחוץ לאתר, למשל אצל לקוח נתון. באמצעות שירות שדה, אתה יכול לספק שירות מהשורה הראשונה ללקוחות שלך על ידי חיזוי, זיהוי ופתרון של בעיותיהם, עוד לפני שהם אפילו מגלים אותם. במילים אחרות, תוכלו לשלוח את המשאב הנכון בזמן ובמקום הנכונים, ולעובדי השירות המפורסמים שלכם יהיה הזמן, הכלים והמידע הדרושים להם בכדי לפתור את בעיות הלקוח בפעם הראשונה. כל זה מבטיח שתספק פעולת שירות שטח אחידה ואמינה.
  • אוטומציה של שירות פרויקטים של Dynamics 365
    תכנן את הפרויקטים שלך וביצע אותם במסגרת הכספית שנקבעה. אוטומציה של שירות פרויקטים מעניקה גם לצוות השירות שלך כלים אינטואיטיביים המגדילים את הפרודוקטיביות ומאפשרים להם לעבוד בין צוותים.

ניתן לשלב ולשלב את כל היישומים הללו עם פתרון ה- ERP שלך כמו גם עם Office 365. צור קשר עם השותף שמתמחה בשירותי מחשוב לעסקים ב- Dynamics 365 וברר אילו פתרונות המתאימים ביותר לתהליכים העסקיים והאסטרטגיה שלך.

האם Power BI הוא חלק מ- Dynamics 365?

Power BI מתאים מאוד כתוסף לאפליקציות Dynamics 365 שלך והוא מתוכנן כך שניתן יהיה לשלב את הפיתרון ישירות, למשל, בעסקים סנטרל, אך Power BI אינו חלק מסוויטת Dynamics 365. Power BI.

האם Office 365 הוא חלק מ- Dynamics 365?

Office 365 הוא גם לא חלק מ- Dynamics 365, אך יישומי Office 365 הם מאוד אינטגרטיים עם Dynamics 365.

דילוג לתוכן