מהו ספק שירות מנוהל?

מהו ספק שירות מנוהל?

זמן קריאה: 3 דקות

ספקי שירות מנוהלים?

כיצד ההתאמה הנכונה יכולה לעזור לך להשיג יותר ערך מצוות ה- IT שלך ולאבטח נתונים קריטיים

רבים מאמינים כי ספקי שירותים מנוהלים (MSPs) אינם יכולים להוסיף ערך לצוות IT. מכיוון ש MSPs הם ספקי מיקור חוץ, חלק מהמנהלים והמהנדסים מרגישים של- MSP לא באמת יהיה חלק בשמירה על איכות המערכות שלהם והגנה על נתוני המשתמש הרגישים שלהם .

אמנם קיימים סיכונים מסוימים בעת העברת השליטה לקבוצה חיצונית, אך עדויות חזקות מראות כי מיקור חוץ של חלק או מחלקה מפעולות ה- IT שלך יכול להעלות את היכולת שלך להרתיע את סכנות הסייבר ולשפר את רמת המומחיות הכללית של החברה שלך. יתרה מזאת, אף כי MSPs עשויים לגבות עלות גבוהה מראש, אך הם יכולים להפחית את חיובי התחזוקה ב- 40% לאורך זמן, מה שמוביל לחיסכון אדיר בחברה לאורך זמן.

מאמר זה יעזור לכם להחליט מתי ואיך להביא מומחים אלה. כשתעשה זאת, נראה לך דרכים ספציפיות בהן הם יכולים לייעל את פעולות ה- IT שלך, כך שתוכל להמשיך לצמוח את עסק הליבה שלך.

"למדו לדעת מתי ואיך להביא מומחיות חיצונית כדי לייעל את פעולות ה- IT שלך!"

 

מהו ספק שירות מנוהל?

ספקי שירותים מנוהלים הם מומחי טכנולוגיה של צד שלישי, הנשכרים כדי לעזור בהיקף, פיקוח ועדכון של היבטים שונים במערכות ה- IT של הארגון.

תפקידי MSP התפתחו בעשור האחרון פשוט משמירה על מערכות ישנות ועד לקיחת אחריות על תיקונים ומסירת תוכנות חדשות, שירותי ענן ומומחיות ספציפית, כמו שירותי אבטחת מידע. MSPs מובילים בשירות מלא כמו Accenture, Cognizant ו- IBM מכילים צוותים של מומחים, המוקדשים לניהול מרחוק של כל תשתיות ה- IT של הלקוחות שלהם. MSPs אחרים ואחרים יכולים לאפשר לחברות להתרחב במהירות על ידי הצעה לארח פעולות במרכז נתונים חיצוני חזק וחזק יותר. על ידי ציון רוב עבודות התחזוקה השגרתיות, MSPs מאפשרים לצוותי IT להתמקד במשימות חיוניות במקום להשתמש במשאבים יקרי ערך כדי למנוע ממערכות להתרסק.

MSPs בדגש על שירותי מחשוב לעסקים יכולים גם לעזור לחברה להישאר מעודכנת בכלים האחרונים ובטרנדים המתעוררים, כמו כיצד לעבור ביעילות לענן ולגשת לטכנולוגיות חוסכות אנרגיה . לבסוף, הם יכולים לאבטח ארגונים מפני הפרות נתונים , שיש להם פוטנציאל להחזיר לחברה כלכלית משמעותית ולפגוע במוניטין שלה בקרב הלקוחות.

 

כיצד ספק שירות מנוהל יכול לשפר את פעולות ה- IT שלך

ספק שירות מנוהל יכול לעזור לצוות שלך בכמה דרכים ספציפיות. בין אם מדובר ב- MSP ייעודי (למשל, המציע שירותי ענן בלבד) או ספק הכל כלול, ההחלטה על שכירת MSP והניהול העוקב אחר ספק חיצוני זה יביאו כמה שינויים ויתרונות מרכזיים לצוות שלך.

 

איך לקבל ערך רב יותר מצוות ה- IT שלך ?

שכירת חברת שירותי מחשוב לעסקים יכולה להניע אותך לייעל את זרימת העבודה שלך ולהקדיש כוח אדם רב יותר למשימות קריטיות למשימה. כדי לוודא שמיקור חוץ שלך יעיל, התחל על ידי ניתוח החלקים של עבודת צוות ה- IT שברצונך להוריד ל- MSP ואילו ברצונך להישאר בבית. הרצף הבא יסייע לכם לעבור את התהליך:

ברר אילו חלקים מפעילות ה- IT שלך גורמים לניקוז הגדול ביותר – הן במשאבים אנושיים והן פיננסיים. רבים מוצאים שזה תחזוקה. בדו"ח של סיסקו עולה כי 65% מתקציבי ה- IT הולכים רק להפעלת מערכות. מסיבה זו ייתכן שתשקול למיקור חוץ של תמיכת הרשת שלך, כך שלא תבלה את כל היום בתגובות ופתרון בעיות ככל שהן מתעוררות.

החליטו על MSP שיהיה המתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם. קריטריונים נוספים שכדאי לקחת בחשבון הם גודל הספק, מיקומו, יכולתו וניסיונו להציע פתרונות היברידיים (אם זה מסלול הצוות שלך), יכולות מרכז הנתונים שלו ומחירו.

לאחר שקיבלת את ההחלטה שלך, מערכת יחסי MSP חזקה ויעילה מחייבת את הלקוח (אתה) לקבוע ציפיות ברורות בהיקף השירותים או הסכם רמת השירות (SLA). אתה יכול להתחיל עם תבנית SLA ואז להתאים אותה בהתבסס על הצרכים הייחודיים שלך. לדוגמה, אם אתה זקוק לכיסוי 24 שעות ביממה, ה- SLA הוא המקום לומר זאת.

מגוון רחב של ארגונים מסתמכים על חברות SLA כאשר הם ממקמים מיקור חוץ לצרכי ה- IT שלהם – החל מחברות צומחות לסוכנויות ממשלתיות ועד לעמותות גדולות ואוניברסיטאות. להלן סקירה של ה- SLA שלהם לשירותי מרכזי נתונים, 2017-2019, יחד עם מתווה היקף השירות שלהם.

לפרטים נוספים צרו קשר

דילוג לתוכן