איך למצוא שרברב טוב?

איך למצוא שרברב טוב?

זמן קריאה: 3 דקות

אם הברזים בבית שלך נוטפים, יש דליפה מהצנרת או הדוד, אתה בוודאי תצטרך לקבל סיוע של שרברב. אף אחד לא ירצה להכניס חאפר לביתו, אז היכן המקום הטוב ביותר להתחיל?

ישנם כל כך הרבה תפוחים רקובים בתעשייה, ובתחום האינסטלציה זה לא שונה. שמענו על כל כך הרבה סיפורים איומים בהם בעלי מקצוע לא הופיעו, השאירו עבודה חצי גמורה, גרמו לבלגן מטורף או אפילו רק נכשלו בתיקון הבעיה. אז כיצד תהיה בטוח שאתה מוצא את השרברב הטוב ביותר לעבודה הנדרשת?

המשך לקרוא את עצות המומחים שלנו, לאחר מכן השתמש במנוע החיפוש בעלי מקצוע שלנו –
איזה לבחור? אינסטלטור מהימן ומוסמך באזור שלך.

שרברב או אולי טכנאי דוד שמש ?

איך למצוא שרברב טוב? הדבר הראשון שעליכם לשקול הוא האם אתם זקוקים לשרברב או טכנאי חימום לדודי שמש.

שרברבים/אינסטלטורים מתעסקים עם מים בכל אזורי הבית. הם עובדים עם כל סוגי הצינורות יבשים או רטובים, ובדרך כלל, הם האנשים להזעיק במידה ויש לכם כל סוג בעיה הקשורה לדליפות או נזילות.

למרות שיש תכוניות הכשרה אשר יראו כי לאינסטלטור שלכם יש מיומנות בסיסית, אין תקנות המפקחות על סמכות האינסטלטורים ואין אף משרד רישום לאינסטלציה. אינסטלטורים יכולים להיות מוכשרים באופן יוצא מן הכלל, כך במידה ויש לכם נזילות או דליפות בבית, אינסטלטור הוא בעל מקצוע אידיאלי עבורכם מכיוון שהם עשויים לגבות מחיר זול יותר מאיש מקצוע שהוא בנוסף בעל סמכות לתיקון דודי שמש.

אם אתם זקוקים לעזרה בכל הקשור לדוד או לחימום המרכזי בבית, עליכם לקרוא לטכנאי דודי שמש. הם מתמקדים במערכות החימום הפנימיות של הבניין. הם לא בהכרח מתמחים בכל הקשור מערכות המים והאינסטלציה. הם מתעסקים בתחומי שירות ותיקון לדוד, כל טכנאי החימום לדודי שמש הוכשרו לפי תחום ספציפי בדרך כלל ע"י חברת הדודים שבהם הם עובדים, שם מופיעה רשימה רשמית מאושרת של טכנאי דודים מוסמכים לעבודה בטיחותית וחוקית עם דודים.

 

מציאת השרברב המושלם

איך למצוא שרברב טוב? אתה יכול להיעזר באתר שלו בכדי למצוא שרברב או טכנאי דודי שמש באזורך שלך אשר אנחנו אישרנו להם שימוש באתר שלנו איזה לבחור? אינסטלטור מהימן ומוסמך באזור שלך, אתה יכול בנוסף, לבדוק ביקורות של לקוחות שלנו. כל הביקורות באתר שלנו על, כדי להבטיח את אמינותן. תוכל לראות בקלות כיצד לקוחות אחרים  מדרגים אינסטלטור או טכנאי דודי שמש.

קבלת הצעת מחיר משתלמת וטובה מהשרברב שלך

הימים בהם אינסטלטורים היו משרבטים מחיר על פיסת נייר הם בדרך החוצה. לקוחות אמורים לצפות להצעת מחיר וחוזה בכתב מבעל המקצוע שלה, בכל פורמט אותו יעדיפו – בין אם זה דרך אפליקציה, אימייל או מכתב.

בעל מקצוע טוב יהיה:

  • מציג באופן ברור את כך שהבין מה הם הצרכים של לקוחותיו.
  • מסביר את התועלת והשירותים אשר יסופקו להם בכדי לענות על אותם צרכים.
  • מתאר את העלויות הכרוכות בנושא, כולל מתי ובאיזה אופן הם מצפים לשלם.
  • מציג את החוזה באופן מקצועי, יחד עם התנאים וההגבלות.

לקוחות צריכים להיזהר מבעלי מקצוע אשר קשה להשיגם. אם זה קשה להשיג אותם לפני שבכלל התחילו את העבודה, כמה יהיה קשה יותר להשיג אותם אחר כך, אם משהו ישתבש? תזמונים לקויים של בעלי מקצוע אמורים גם הם להניף דגל אדום. "מראה על חוסר ארגון ומשמעת" וגם "חוסר כבוד ללקוח, אם התזמונים ואופן התקשורת שלהם לקויים".

 

באיזה אופן כדאי להעסיק את האינסטלטור שלך

אם אתה זקוק לשרברב באופן בהול, התקשר לבעל המקצוע והסבר את שורש הבעיה בפירוט רב ככל הניתן. השרברב אמור לומר לכם את המחיר עבור פנייתכם, אך עלויות נוספות תלויות בשורש הבעיה ובכל החלקים הנדרשים. יתכן שתחויב בנוסף על נסיעות וחניה.

אם התקלה לא דחופה, שווה לחכות קצת יותר ולחפש את האדם הנכון. התקשר לפחות לשלושה חברות אינסטלציה וכוון לקבל הצעות מחיר דומות – עליכם להשוות בין הצעות דומות.

השאלות אותן אתה נדרש לשאול כוללות:

  • כמה זמן החברה קיימת בשוק
  • האם אוכל לקבל הפניות או לראות דוגמאות לעבודות דומות?
  • האם העבודה באחריות? האם האחריות מגובה?
  • איזה סוג ביטוח יש לחברה? האם הוא מכסה את הרכוש שלי?
  • האם קיימים עוד חיובים נוספים, כמו למשל נסיעות, חניות או פינוי פסולת?

בהתאם לסוג העבודה הנדרשת, יתכן והאינסטלטור ייתן לך הצעת מחיר כבר בטלפון, או עשוי לבקר בביתך. כל הצעת מחיר אשר תינתן בטלפון תתבסס על הנחות (צינורות תקינים למשל), אז התייחס לכל הצעה כזאת באומדן.

הזמנת אינסטלטורים לביקור לפני, עשויה להעניק לך השערה על אמינותם. לדוגמה, האם הם מגיעים בזמן ומסבירים לך את האופציות האפשריות מבלי יותר מדי בלבולים. האם מובן לך מה העבודה הנדרשת וכמה זה עשוי לעלות?

אם העבודה הנדרשת עשויה להימשך לאורך זמן, ייתכן ותידרש לשלם פירעון לפני תחילת העבודה. אם זה המקרה המדובר, אל תשלם יותר מ-25% מהתשלום הכולל, ושלם את מלוא הסכום רק לאחר שבדקת וקיבלת את העבודה שנעשתה.

לפרסום מאמרים ותכנים באתר, צרו קשר

דילוג לתוכן