למה חשוב מסנן אבנית לתמי 4? ואיך תבחרו את המוצר הטוב ביותר?

למה חשוב מסנן אבנית לתמי 4? ואיך תבחרו את המוצר הטוב ביותר?

זמן קריאה: 2 דקות

אבנית היא אחת מהרעות החולות של מכשירים בהם זורמים מים בטמפרטורה גבוהה, בין אם מתקני וברי מים, מכונות קפה, קומקומים ועוד. האבנית עלולה לפגום משמעותית בטעם המים ולקצר בצורה ניכרת את אורך החיים של המכשיר. כך למשל הצטברות אבנית מגדילה את הסיכון לתקלות במנגנונים הרגישים של המכשירים, עלולה לגרום להצטברות קורוזיה או לסתימה של הצינורות. היא בנוסף גורמת למכשירים להתאמץ יתר על המידה כדי לבצע את עבודתם, מה שמגדיל משמעותית את עלויות החשמל בבית או במשרד.

החדשות הטובות הן שאתם ממש לא חייבים להשלים עם האבנית והנזקים הפוטנציאליים שלה, במיוחד אם מביאים בחשבון את העובדה שהטיפול באבנית הוא פשוט, נוח וזול. רכישה של מסנן אבנית למכשיר החשמלי שלכם היא צעד מתבקש בדרך לשמירה עליו לאורך זמן ולחיסכון כלכלי ניכר בטווח הארוך. מסנן אבנית לתמי 4 נכנס לתמונה בנקודה הזו בדיוק.

 

הדרך הנכונה להילחם באבנית

אם בדקתם באינטרנט, יכול להיות שנתקלתם בכמה וכמה "תרופות סבתא" לאבנית, חלקן מבוססות על מוצרים שזמינים בכל בית או שאפשר לרכוש בכל רשת שיווק. אבל האם להשתמש בהם במתקני המים ובברים של תמי 4 הוא הדבר הנכון? ממש לא בטוח. בהיעדר התאמה מלאה למכשיר, הפתרונות המאולתרים האלה עלולים להיות בלתי יעילים בעליל או אפילו להסב נזקים שונים למנגנון הרגיש של המכשיר. בכך הניסיון לחסוך כספים, לפחות על הנייר, עלול לעלות ביוקר.

קפסולה להסרת אבנית תמי 4 היא הפתרון המומלץ והבטוח ביותר, מכמה סיבות. הקפסולות, המכילות תרכובות של מלח לימון, מבצעות את המלאכה ההכרחית של פירוק, המסת והסרת האבנית והמים הקשים המצטברים במיכל המים החמים שבמתקן באופן כמעט טבעי. בדרך זו ניתן להאריך משמעותית את משך החיים של המתקן, להימנע מהוצאות מיותרות על תיקונים וחלפים שונים, וכמובן שגם לקבל הרבה מאוד שקט נפשי.

 

חשיבות התחזוקה התקופתית

חשוב להדגיש שאין בנמצא פתרון שימנע מהאבנית להצטבר לחלוטין, כך שהאתגר העיקרי הוא להילחם בה בצורה יעילה כאשר היא מופיעה. החדשות הטובות הן שמדובר במשימה פשוטה בכל קנה מידה, שמתבצעת באופן כמעט אוטומטי.

הקפסולות הניקוי של קלין פוד לתמי 4, המבוססות על נוסחת מלח לימון, דורשות למשל כמה צעדים פשוטים. כל שיש לעשות הוא להוציא את הסנן מהמכשיר ולהכניס במקומו קפסולת ניקוי חד פעמית, להזרים מים חמים ולהרתיח. לאחר מכן, משאירים את מתקן המים עם מלח הלימון כחמש שעות, עד לסיום תהליך הפירוק של האבנית. השלבים הבאים הם הוצאת הקפסולה, השבת הסנן וריקון שני מיכלי מים חמים.

יש להדגיש כי קפסולות ניקוי אבנית תמי 4 מיועדות לשימוש תקופתי, כאשר בכל פעם יש לעשות זאת על פי הוראות השימוש הספציפיות. לפי הנחיות היצרן, התדירות המומלצת של הסינון היא לפחות ארבעה פעמים בשנה במרווחים קבועים, כלומר, אחת לכשלושה חודשים.

 

 

 

דילוג לתוכן