NinjaOne rmm למה היא הכי טובה

NinjaOne rmm למה היא הכי טובה

זמן קריאה: 9 דקות

Ninja RMM, הידועה בעבר בשם NinjaOne RMM, היא תוכנת ניטור וניהול מרחוק מבוססת ענן המיועדת לספקי שירותים מנוהלים בכל הגדלים. היא דורגה כתוכנת RMM מספר 1 במשך שלוש שנים רצופות בשל קלות השימוש שלה, יכולות ניהול ה-IT ותכונות האוטומציה שלה. Ninja RMM ידוע בגמישות, במהירות ובאמינות שלו. למרות היותו מבוסס ענן, הוא מציע שירותים מהירים ומגיבים המאפשרים לצוות IT לספק תמיכה מרחוק למשתמשים פנימיים ומרוחקים.

Ninja RMM מציעה מגוון רחב של תכונות הבולטות מתוכנות RMM אחרות. הוא מספק תכונות אוטומציה המסייעות ל-MSP לנהל את לקוחותיהם ביעילות וביעילות, תוך מזעור דרישות ההדרכה ומקסום יעילות הטכנאים. חלק מהתכונות העיקריות כוללות: – ניהול תיקונים – גישה ובקרה מרחוק – גילוי וניטור רשת – דיווח וניתוח – הגנה על נקודות קצה תכונות אלו מקלות על MSP לנהל את תשתית ה-IT של לקוחותיהם, ומבטיחות שהמערכות שלהם מעודכנות , מאובטח ופועל בצורה חלקה.

תוכנת RMM היא קריטית עבור MSPs שכן היא מאפשרת להם לנהל את תשתית ה-IT של לקוחותיהם מרחוק, וחוסכת זמן ומשאבים. היכולת של Ninja RMM לספק אוטומציה, יעילות וקנה מידה הפכה אותה לתוכנה המומלצת עבור MSPs. היא הוכרה כתוכנה המדורגת ביותר בקטגוריה שלה על ידי G2 ו-Gartner, עם שיעור שביעות רצון גבוה ונוכחות הולכת וגדלה בתעשייה. התוכנה ידועה גם בזכות תמיכת הלקוחות ברמה עולמית, הזמינה 24/7. בעוד שחלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות בתוכנה, Ninja RMM נותרה בחירה פופולרית עבור MSPs בשל התכונות החזקות, קלות השימוש והגמישות שלה.

איי.פי מחשבים משווקת בישראל של NinjaOne RMM – לפרטים 077-4000179

ממשק ידידותי למשתמש

NinjaOne RMM בולטת כתוכנת ה-RMM הטובה ביותר בזכות הממשק הידידותי שלה, הכולל לוח מחוונים אינטואיטיבי. לוח המחוונים מספק סקירה ברורה של כל נקודות הקצה והרשתות המנוטרות, מה שמקל על זיהוי וטיפול בבעיות במהירות. NinjaOne דורגה כתוכנת RMM מספר 1 17 פעמים ברציפות, בין היתר הודות לקלות השימוש בה. המשמעות היא שגם משתמשים ללא ידע טכני נרחב יכולים לנווט בפלטפורמה בקלות, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור מחלקות IT בכל הגדלים.

אחת התכונות המרכזיות שהופכות את NinjaOne לכל כך ידידותית למשתמש היא קלות הניווט שלו. הפלטפורמה קלה מאוד ליישום ולשימוש, דורשת הכשרה מינימלית כדי להקים חברה ולהתחיל לקצור את היתרונות של RMM. גם תכונות האוטומציה מרשימות, עם יכולות מבוססות ענן המאפשרות תמיכה מרחוק למשתמשים פנימיים ומרוחקים. זה מקל על צוות ה-IT לספק תמיכה ולטפל בבעיות במהירות, ללא קשר למקום שבו הם נמצאים. בנוסף, NinjaOne מציע תכונות דיווח מתקדמות עם התאמה אישית לכל לקוח, כמו גם את היכולת לתזמן.

אפשרויות התאמה אישית הן תחום נוסף שבו NinjaOne מצטיין. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית, כולל היכולת להפוך כתיבה לאוטומטית לשדות מותאמים אישית ברמת הארגון למטרות תיעוד באמצעות שורת הפקודה. התראה קלה גם להגדיר ולהתאים אישית, עם אפשרויות לקבלת התראות באמצעות SMS. רמה זו של התאמה אישית מאפשרת למחלקות IT להתאים את הפלטפורמה לצרכים הספציפיים שלהן, מה שמבטיח שהן יכולות לנטר ולנהל ביעילות את כל נקודות הקצה והרשתות. בסך הכל, הממשק הידידותי למשתמש של NinjaOne, קלות הניווט ואפשרויות ההתאמה האישית הופכים אותה לתוכנת ה-RMM הטובה ביותר בשוק.

יכולות ניטור מקיפות

NinjaOne RMM מספק יכולות ניטור מקיפות המאפשרות לצוותי IT לנטר את התקינות והביצועים של מערכות בודדות ורשתות שלמות בזמן אמת. משמעות הדבר היא שמומחי IT יכולים לעקוב אחר המכשירים והרשתות שלהם 24/7, ולהבטיח שכל בעיה מזוהה ומטופלת באופן מיידי. עם NinjaOne RMM, צוותי IT יכולים לנטר, לנהל, לאבטח ולתמוך בכל המכשירים שלהם, ללא קשר למיקומם, ללא צורך בתשתית מקומית מורכבת. יכולת ניטור זו בזמן אמת חיונית לניהול IT פרואקטיבי, המאפשרת לצוותים לזהות ולפתור בעיות לפני שהן הופכות לבעיות קריטיות.

התראות והתראות אוטומטיות הן תכונה מרכזית נוספת של NinjaOne RMM. פלטפורמה זו מספקת ערוצי הודעות שיכולים להתריע לטכנאים בזמן אמת, לא משנה היכן הם נמצאים או באילו כלים הם משתמשים. תכונה זו מבטיחה שלעולם לא תפספסו התראות קריטיות, ומאפשרת לצוותי IT להגיב מיידית לכל בעיה שתתעורר. עם יכולת זו, מומחי IT יכולים לנהל באופן יזום את נקודות הקצה שלהם, לייעל את הבריאות והאבטחה שלהם ולמזער את זמן ההשבתה של המערכת.

NinjaOne RMM מספק גם דוחות מפורטים הניתנים להתאמה אישית כדי לענות על הצרכים הספציפיים של צוותי IT. דוחות אלה לא רק שימושיים לשיתוף מידע עם שאר הארגון, אלא גם יכולים להשפיע על הצוות עצמו. הכלי לבניית דוחות מאפשר למשתמשים ליצור דוחות עשירים בהקשר המספקים תובנות לגבי התקינות והביצועים של נכסי ה-IT שלהם. על ידי שימוש בדוחות אלה, צוותי IT יכולים לטפל באופן יזום בבעיות לפני שהן הופכות לבעיות קריטיות, וכתוצאה מכך זמן פעולה משופר של המערכת והגברת הפרודוקטיביות הכוללת. לסיכום, יכולות הניטור המקיפות של NinjaOne RMM, ההתראות וההתראות האוטומטיות והדוחות המפורטים הופכים אותה לתוכנת ה-RMM הטובה ביותר. קלות השימוש שלו, יכולות ניהול ה-IT ותכונות האוטומציה זיכו אותו במקום הראשון במשך 17 שנים רצופות. עם NinjaOne RMM, צוותי IT יכולים לנהל באופן יזום את נקודות הקצה שלהם, לייעל את הבריאות והאבטחה שלהם ולמזער את זמן ההשבתה של המערכת, וכתוצאה מכך לשיפור הפרודוקטיביות הכוללת ולהגדלת הערך עבור הארגון.

גישה ושליטה מרחוק

גישה לשולחן עבודה מרוחק היא תכונה חיונית של כל כלי ניטור וניהול מרחוק, ו-NinjaOne מצטיין בתחום זה. NinjaOne משתלב בצורה חלקה עם TeamViewer, Splashtop ו-Connectwise ScreenConnect, כמו גם כלי RDP משלו, המספק למשתמשים מגוון אפשרויות לשליטה מרחוק בשולחן העבודה. עם גישה לשולחן עבודה מרחוק, מומחי IT יכולים להתחבר ולשלוט בהתקנים מכל מקום, מה שמאפשר ניטור, תחזוקה ופתרון בעיות יעילים. תכונה זו שימושית במיוחד במצבים שבהם גישה פיזית למכשיר אינה אפשרית, כגון במהלך מגיפה או בעת התמודדות עם עובדים מרוחקים.

ממשק שורת הפקודה של NinjaOne מספק כלי רב עוצמה עבור אנשי IT המעוניינים לבצע אוטומציה של משימות ניהול ופתרון בעיות של Windows. למרות שדורש עקומת למידה גדולה יותר מממשק משתמש גרפי, ה-CLI מספק שליטה, יעילות ואופטימיזציה של משאבים. בנוסף, תכונת PowerShell Remote של NinjaOne מאפשרת ביצוע של סקריפטים של PowerShell במכשירים מרוחקים, מה שמרחיב עוד יותר את יכולות האוטומציה של הפלטפורמה. עם תכונות אלה, מומחי IT יכולים לייעל את זרימות העבודה שלהם ולצמצם את הזמן והמאמץ הנדרשים לניהול מספר רב של מכשירים.

פורטל השירות העצמי של NinjaOne מעניק למשתמשי קצה גישה לפקודה מרחוק, ממשק PowerShell או מסוף לשליטה רבה יותר ללא כל גישה. תכונה זו מאפשרת למשתמשי קצה לבצע משימות פתרון בעיות ותחזוקה בסיסיות במכשירים שלהם, להפחית את עומס העבודה על מומחי IT וקידום עצמאות. בנוסף, ספריית הסקריפטים המובנית של NinjaOne מספקת ארסנל שלם של סקריפטים אוטומציה מוכנים למשתמשים לייבא ולהשתמש בהם. תכונה זו חוסכת זמן ומאמץ עבור אנשי IT על ידי מתן פתרונות מובנים מראש למשימות ניהוליות נפוצות. יתר על כן, היכולת של NinjaOne להריץ סקריפטים של PowerShell במכשירים מרוחקים מאפשרת אוטומציה של משימות חוזרות ונשנות ופתרון בעיות של בעיות Windows.

ניהול תיקונים

אחת מתכונות המפתח של NinjaOne RMM שהופכות אותו לטוב ביותר בשוק הוא ניהול התיקונים האוטומטי שלו. בעזרת תוכנה זו, ניתן לבצע תיקונים אוטומטיים, ולצמצם את הזמן והמאמץ הנדרשים לניהול תיקונים באופן ידני. ניהול תיקונים אוטומטי הוא קריטי לשמירה על אבטחת נקודות הקצה, מכיוון שהוא מבטיח שכל המכשירים מעודכנים בתיקוני האבטחה העדכניים ביותר. תכונת ניהול התיקונים האוטומטית של NinjaOne RMM מאפשרת ל-MSP לאבטח את כל נקודות הקצה, למזער פרצות אבטחה ולהשיג נראות לכל תיק ה-IT שלהם.

NinjaOne RMM מציע גם תזמון תיקון, שהוא מרכיב חיוני של ניהול תיקון יעיל. יצירת לוח זמנים לתיקון סריקות ועדכונים היא אחת מהשיטות המומלצות ביותר למדיניות ניהול תיקונים. עם NinjaOne RMM, MSPs יכולים לתזמן עדכונים מספר פעמים תוך שבוע ולהגדיר תאריכים חוזרים. גמישות זו מאפשרת ניהול תיקון יעיל יותר, ומבטיחה שכל המכשירים יתוקנו באופן קבוע ובזמן.

בנוסף לניהול אוטומטי של תיקונים ותזמון תיקונים, NinjaOne RMM מציע גם זרימת עבודה לאישור תיקונים. תכונה זו מאפשרת ל-MSP להגדיר אישורי תיקון, תוך הבטחה שתיקונים נפרסים בצורה נכונה ומוחלים על תוכנות ומערכות. תהליך האישור של תיקונים עוזר ל-MSP להימנע מרוב המשברים הקשורים לתיקון. עם זרימת העבודה של אישור התיקונים של NinjaOne RMM, MSPs יכולים לשמור על שליטה על תהליך התיקון תוך אוטומציה וייעול של תהליך ניהול התיקונים הכולל. לסיכום, תכונות ניהול התיקונים האוטומטיות של NinjaOne RMM, תזמון התיקונים ואישור זרימת העבודה של תיקון הופכים אותה לטוב ביותר בשוק לניהול תיקונים יעיל ויעיל. MSPs יכולים למנף את התכונות הללו כדי לאבטח את כל נקודות הקצה, למזער את פרצות האבטחה ולהשיג נראות לכל תיק ה-IT שלהם, מה שהופך אותו לכלי חיוני עבור כל ספק שירותים מנוהלים.

שילוב של צד שלישי

אחת התכונות המרכזיות שהופכות את NinjaOne לתוכנת ה-RMM הטובה ביותר היא האינטגרציה החלקה שלה עם כלי PSA ו-CRM. NinjaOne הוא פתרון ניהול IT מאוחד המסייע ל-MSP לנטר ולנהל ביעילות מערכות IT, והשילוב שלו עם תוכנת PSA מאפשר ניהול מהיר וקל של נכסים ושירותים עבור הלקוחות. אינטגרציה זו מאפשרת ל-MSP לייעל את התהליכים העסקיים שלהם ולשפר את היעילות הכוללת שלהם, מה שמוביל בסופו של דבר להגברת הרווחיות. על ידי מתן פלטפורמה אחת לניהול מערכות IT ופעולות עסקיות, NinjaOne מאפשר ל-MSP להשיג אוטומציה, יעילות וקנה מידה גדולים יותר.

NinjaOne מציעה גם אינטגרציה עם מגוון כלי גישה מרחוק, כולל TeamViewer, Splashtop, Connectwise ScreenConnect וכלי RDP משלו. גישה מרחוק היא תכונה חיונית עבור MSPs, שכן היא מאפשרת ניטור, תחזוקה ובקרה של מכשירים כל עוד הם מחוברים לאותה רשת. האינטגרציה עם כלי גישה מרחוק אלה מאפשרת ל-MSP לספק שירותי IT ולנהל כוח עבודה מרוחק ביעילות, הכל ממקום אחד. שילוב TeamViewer, בפרט, מציע חוויה של חלונית זכוכית אחת המאפשרת שיטות עבודה מומלצות לגישה מרחוק מאובטחת ותמיכה במשתמשי קצה.

תחום נוסף שבו NinjaOne מצטיין הוא השילוב שלו עם כלי אבטחה. אבטחת נקודות קצה היא עניין קריטי עבור MSPs, והשילובים של NinjaOne עם פתרונות אבטחת נקודות קצה מאפשרים ל-MSP להציב את הבסיס לאבטחת נקודות הקצה ולנהל יישומים מרחוק. ניהול ה-IT המקיף המסופק על ידי לוח המחוונים הבודד של NinjaOne משופר עוד יותר על ידי השילוב שלו עם גיבוי, PSA/כרטוס, תיעוד, ניהול אחריות ותוכנות ניתוח. האינטגרציות הללו מאפשרות ל-MSP לנהל את כל ההיבטים של תפעול ה-IT שלהם מפלטפורמה אחת, ולשפר את היעילות והיעילות הכוללת שלהם. לסיכום, השילוב של NinjaOne עם כלי PSA ו-CRM, כלי גישה מרחוק וכלי אבטחה הופכים אותה לתוכנת ה-RMM הטובה ביותר שקיימת. האינטגרציות הללו מאפשרות ל-MSP להשיג אוטומציה, יעילות וקנה מידה גדולים יותר, מה שמוביל בסופו של דבר להגברת הרווחיות ולשיפור שביעות רצון הלקוחות.

אבטחה ותאימות

NinjaOne RMM היא תוכנת ניהול נקודות הקצה הטובה ביותר לאבטחה ותאימות, המציעה מגוון תכונות להבטחת הגנה על נקודות קצה. הגנת נקודות קצה היא קריטית לכל ארגון, ו-NinjaOne מספקת אבטחת נקודות קצה מקיפה, כולל הצפנת כוננים, ניהול סיסמאות, אישור מכשירים וניהול אנטי-וירוס. תכונות אלו חיוניות לאבטחת נכסים ומידע דיגיטליים, הגנה מפני איומי סייבר ופצות מידע. עם NinjaOne, ארגונים יכולים להבטיח שנקודות הקצה שלהם מאובטחות ועומדות בתקנים בתעשייה.

NinjaOne מציע גם יכולות זיהוי ותגובה מתקדמות של איומים. זיהוי ותגובה של נקודות קצה היא גישה פרואקטיבית להגנה על נקודות קצה, זיהוי, עצירה ותגובה אקטיבית לאיומי סייבר. EDR הוא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית אבטחת נקודות קצה, ו-NinjaOne מספקת פתרון EDR רב עוצמה כדי לעזור לארגונים להגן על נקודות הקצה שלהם מפני נזק. עם NinjaOne, ארגונים יכולים לזהות איומים ולהגיב אליהם במהירות וביעילות, ולצמצם את הסיכון לאובדן נתונים והפרות אבטחה אחרות.

NinjaOne מספק תכונות דיווח תאימות המסייעות לארגונים לעמוד בדרישות הרגולטוריות. דיווח תאימות הוא חיוני עבור ארגונים שצריכים להפגין עמידה בתקנים ובתקנות בתעשייה. עם NinjaOne, ארגונים יכולים להפיק דוחות ניהול IT מפורטים המספקים תובנות לגבי נכסי ה-IT שלהם. ניתן להתאים דוחות אלה כדי לענות על הצרכים הספציפיים של הארגון, לספק מידע רב ערך לבעלי עניין ולסייע להבטיח עמידה בתקנים בתעשייה. NinjaOne דורג כ-RMM #1 במשך 3+ שנים ברציפות, כאשר כלי ניהול התיקונים שלו מייצרים באופן אוטומטי דוחות תיקונים הממחישים תאימות בכל המכשירים בסביבת ה-IT. תכונה זו חשובה לאין ערוך עבור ארגונים שצריכים להבטיח עמידה בתקנים ובתקנות בתעשייה, לספק שקט נפשי והגנה מפני פרצות אבטחה אפשריות.

מדרגיות וגמישות

הפריסה מבוססת הענן של NinjaOne מציעה פתרון יחיד המשלב ניהול נקודות קצה, ניהול תיקונים ותהליכי Help Desk לאחד. פלטפורמה מבוססת ענן זו מספקת יכולות תיקון חוצה מערכת הפעלה וניהול מכשירים חזקות עבור נקודות קצה במקום ומחוץ לה. פתרונות אחסון בענן ומחשוב ענן נחשבים בדרך כלל מאובטחים וידועים היטב בגמישותם וביכולת המדרגיות שלהם. הפלטפורמה מבוססת הענן של NinjaOne מספקת מדרגיות וגמישות שיכולות לעזור לעסקים לצמוח ולהסתגל לצרכים המשתנים. מדרגיות וגמישות אלו הן קריטיות עבור עסקים שרוצים להישאר תחרותיים בשוק המשתנה ללא הרף.

ארכיטקטורת ריבוי הדיירים של NinjaOne מאפשרת למספר משתמשים לגשת לתוכנה אחת. במערכת מרובת דיירים, מספר לקוחות נפרדים חולקים את אותם משאבי מחשוב, ומציעים חיסכון משמעותי בעלויות בהשוואה למערכות מסורתיות של דייר יחיד. ארכיטקטורת ריבוי הדיירים של NinjaOne מספקת אפשרויות רישוי גמישות המאפשרות לעסקים להגדיל או להקטין לפי הצורך. גמישות זו חשובה במיוחד לעסקים שחווים תנודות עונתיות בביקוש. עם אפשרויות הרישוי הגמישות של NinjaOne, עסקים יכולים להתאים את דרישות הרישוי שלהם כדי להתאים לצרכים הנוכחיים שלהם, להפחית עלויות ולהגדיל את היעילות.

NinjaOne דורגה כתוכנת ה-RMM מס' 1 17 פעמים ברציפות בשל קלות השימוש, יכולות ניהול ה-IT, תכונות האוטומציה ויכולת ההרחבה שלה. ניהול מאות ואלפי מכשירים מרוחקים אינו משימה קלה, אך הפלטפורמה של NinjaOne הופכת את הניהול מרחוק ליעיל יותר עם שיטות העבודה המומלצות שלה. עסקים יכולים גם לשפר את יכולות MSP שלהם עם פלטפורמה מאוחדת על ידי שילוב NinjaOne עם CIPP. אם אתה מחפש אפשרות טובה לסוכן RMM, NinjaOne מציע תוכנת RMM מדורגת ביותר שיכולה לספק את כל היתרונות הללו. בעת בחירת תוכנת RMM, מדרגיות וגמישות הם שני גורמים קריטיים שיש לקחת בחשבון. הפריסה מבוססת הענן של NinjaOne, ארכיטקטורת ריבוי הדיירים ואפשרויות הרישוי הגמישות הופכות אותה לבחירה הטובה ביותר עבור עסקים שרוצים להישאר תחרותיים בשוק של היום.

תמיכת לקוחות והדרכה

אחת הסיבות העיקריות מדוע NinjaOne RMM הוא הטוב ביותר היא תמיכת הלקוחות יוצאת הדופן שלו. MSPs וצוותי IT זקוקים לתמיכה אמינה וסיוע בניהול נקודות הקצה של הלקוחות שלהם, ו-NinjaOne מספק בדיוק את זה. עם תמיכה 24/7, לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל בעיה או חשש יטופלו במהירות וביעילות. רמה זו של תמיכה חיונית בעולם ה-IT המהיר, שבו לזמן השבתה ולקשיים טכניים עלולות להיות השלכות חמורות. המחויבות של NinjaOne לשביעות רצון הלקוחות ניכרת בדירוג מספר 1 שלה בשירות לקוחות ותמיכה, כפי שאושר בדוח קיץ 2023 של G2.

בנוסף לתמיכה יוצאת הדופן, NinjaOne מציעה גם משאבי הדרכה לפי דרישה. אנשי MSP וצוותי IT צריכים להישאר מעודכנים במגמות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם. NinjaOne מספקת מגוון משאבי הדרכה, כולל כניסה חינם, הדרכה חינם ותמיכה בחינם. זה מאפשר ללקוחות להתחיל לעבוד במהירות וביעילות, עם מינימום הפרעה לעסק שלהם. עם ניהול חשבונות ייעודי, לקוחות יכולים גם לקבל תמיכה והדרכה מותאמת אישית לאורך המסע שלהם עם NinjaOne.

לבסוף, קלות השימוש והאוטומציה של NinjaOne מבדילות אותו מהמתחרים. ניהול IT יכול להיות משימה מורכבת וגוזלת זמן, אבל NinjaOne מפשט את התהליך עם הממשק האינטואיטיבי ויכולות האוטומציה החזקות שלו. עם NinjaOne, MSPs וצוותי IT יכולים לנהל אלפי מכשירים בקלות, ואפילו אדם בודד יכול להרכיב ולנהל אלפי מכשירים תוך מספר ימים בלבד. קלות השימוש ואוטומציה זו הם גורמי מפתח בדירוג מס' 1 של NinjaOne בתוכנת RMM וההצטיינות העקבית שלה על המתחרים.

תמחור תחרותי

אחת הסיבות העיקריות לכך ש-NinjaOne RMM נחשב לטוב ביותר הוא התמחור התחרותי שלו. התוכנה מציעה מודל תמחור חסכוני שנותן תמורה רבה לכסף, מה שהופך אותה לפתרון אידיאלי לעסקים קטנים ובינוניים. מודל התמחור שקוף, ללא עמלות או חיובים נסתרים. רמה זו של שקיפות מאפשרת לעסקים לתקצב במדויק את צורכי ניהול ה-IT שלהם מבלי לדאוג לעלויות בלתי צפויות. בנוסף, NinjaOne RMM מציע מודל תמחור מדורג המספק הנחות נפח. מבנה התמחור הזה אידיאלי לעסקים שצריכים לנהל מספר רב של נקודות קצה, מכיוון שהוא מאפשר להם להרחיב את צרכי ניהול ה-IT שלהם תוך שמירה על עלויות בשליטה.

מודל התמחור של NinjaOne RMM נועד להיות חסכוני ושקוף. בניגוד לחלק מהמתחרים שלה, NinjaOne RMM אינו גובה עמלות נסתרות או עמלות טכנולוגיה. זה מקל על עסקים לתקצב במדויק את צורכי ניהול ה-IT שלהם מבלי לדאוג לעלויות בלתי צפויות. בנוסף, NinjaOne RMM מציע מודל תמחור לכל נקודת קצה, המיישר את עלות התוכנה עם קנה המידה של העסק. המשמעות היא שעסקים משלמים רק עבור מספר נקודות הקצה שהם צריכים לנהל, מה שהופך אותו לפתרון אידיאלי לעסקים בכל הגדלים.

מודל התמחור של NinjaOne RMM נועד להיות תחרותי וגמיש. התוכנה מציעה מודל תשלום לפי נקודת קצה, שהוא אידיאלי עבור חברות גדולות יותר שצריכות לנהל מספר רב של נקודות קצה. בנוסף, מודל התמחור של NinjaOne RMM הוא מקיף ומספק לעסקים קלות שימוש, אוטומציה עוצמתית ויכולות ניטור מקיפות. זה הופך אותו לפתרון אידיאלי עבור עסקים שצריכים לנהל את תשתית ה-IT שלהם בצורה יעילה ואפקטיבית. בסך הכל, NinjaOne RMM מציע מודל תמחור חסכוני ושקוף המספק לעסקים את הכלים הדרושים להם כדי לנהל את תשתית ה-IT שלהם ביעילות תוך שמירה על עלויות בשליטה.

דילוג לתוכן