מערכות לסינון מים לברז שלך

מערכות לסינון מים לברז שלך

זמן קריאה: 2 דקות

סינון מים הוא מונח כללי המתייחס לכל מערכת או תהליך המשמש לסינון חלקיקים ומזהמים מהמים. כל דבר שמסיר כל כמות של חלקיקים, משקעים, חיידקים וטעם הכלור יכול להיקרא סינון מים. אם יש לו פילטר מכל סוג שהוא, מדובר במערכת סינון.

מערכות סינון יכולות לכלול מסנני פחם פעיל, שתוכננו בתוך קנקן או כלולים כחלק ממסנן המותקן ברז או מותקן בברז, יחידות אור אולטרה סגולות (UV), אוסמוזה הפוכה , מזקקי מים (מערכת שלמה או מונה נייד), או אחר צורה של תהליך טיפול במים. המונח כולל מערכות סינון ביתיות , כמו גם מתקני טיפול במים עירוניים או ציבוריים בקנה מידה גדול בהרבה. מכשירים מסוימים מתוכננים גם עם תכונות סינון מים כגון דגמי מקררים המגיעים עם מים / קרח מסוננים על גבי הקריר או מקרר מים / מתקן חופשי .

לאחר שבדיקת מים תאשר מה יש במים שלך, תינתן לך אפשרויות תרופה להפוך את מי השתייה שלך לבטוחים (לשתייה). דרישות ועלויות ההתקנה יידונו, בהתבסס על הצרכים והאם אתה הבעלים של הבית שלך או לא. כיום ישנן אפשרויות רבות, והמערכות הללו זולות בהרבה ממה שהיו לפני עשור.

שמור על זה נקי

בין אם תבחר במסנן קטן או ביחידה גדולה, תחזוקה היא המפתח לשמירה על פעולה יעילה של המערכת הזו. כלומר, החלפת מסננים שגרתית בעצמך או על ידי מומחה המים שבחרת. אם יש לך מים קשים או מסיבה כלשהי יש יותר משקעים וחלקיקים במים שלך, יתכן ויהיה צורך בהחלפות פילטר תכופות יותר. להיות יזום בזהירות הוא חלק חשוב בכל תהליך סינון. מערכות סינון מים שונות בגודל, במחיר, בהתקנה ויעילותן, אך כולן משפרות בצורה מסוימת את איכות המים שלנו.

מה זה מים קשים?

כאשר מים עוברים דרך אבן גיר או גיר, הם יכולים לבנות משקעים של מינרלים, כולל מגנזיום וסידן. מים עם ריכוז גבוה של מינרלים כאלה מכונים מים קשים. מים רכים, לעומת זאת, מכילים ריכוזים נמוכים של יונים אלה.

מסננים לבית

מים אינם צריכים להתאים ככאלה שאינם ניתנים לשתייה כדי להפיק תועלת ממערכת סינון כלשהי. אחד הדאגות הצרכניות הגדולות ביותר הוא טעם הכלור שהותירו מפעלי טיפול במים בעיר. זהו רע הכרחי הנובע מאמצעים שננקטו בכדי להפוך את מי השתייה שלך לבטוחים. אתה יכול, עם זאת, להוסיף מערכת סינון חסכונית ופשוטה כדי להפחית זאת אם תרצה בכך. אלטרנטיבה טובה היא גם לשמור על קנקן מים מסונן במקרר.

שים לב שלא לכל מסנני הפחמן, או היחידות הגדולות יותר, אותה יעילות. קיימים הבדלים בשכבות הסינון או בשלבים, כמו גם באיכות החומרים. שם צריך לבדוק את פרטי המוצר, כדי שתדעו מה המוצר יעשה עבור המים שלכם.
מסנן המים החדש המתקדם של ברז הר המורכב הוא דוגמה טובה למדד פשוט לשיפור איכות המים. זוהי בחירה פופולרית עבור רבים בגלל הביצועים שלה, ההתקנה הקלה והמחיר המשתלם.
אנו משווקים של סנן מקורי יצרן לאלקטרה בר ערכת סננים שנתית שכולל זוג פילטרים ונורת UV לאלקטרה בר.
דילוג לתוכן