המדריך האולטימטיבי לחיי לילה לפטאיה תאילנד 2023

המדריך האולטימטיבי לחיי לילה לפטאיה תאילנד 2023

זמן קריאה: 3 דקות
אם חשבתם שבנגקוק יכולה להיות מקום מטורף לעיתים, כנראה שלא ראיתם דבר כמו פטאיה הידועה לשמצה. ממוקם קרוב לבנגקוק על החוף, פטאיה היא עיר חוף עם סצנת חיי לילה כדי להתחרות בכל עיר בעולם. ממועדוני לילה גדולים ועד ברים מפליגים , מסיבות חוף ועד קברטים, יש משהו לכל אחד בפטאיה, אז הנה המדריך שלנו לחיי לילה בעיר התוססת הזו.

רחוב הליכה

בדומה לרחוב קאו סן בבנגקוק, המקום המתאים לחוגגים בפטאיה הוא ללא ספק רחוב ההליכה שלו. החל מהשעה 18 בערב הכביש סגור לרכבים ובמקום זאת נחילים על ידי חוגגים מכל רחבי העולם, תושבים מקומיים ותיירים כאחד, מתערבבים יחד כדי לנסות ולקיים לילות שלעולם לא ישכחו – וכנראה שלא יזכרו.

רחוב הליכה © רומן לשקין / פליקר 

רחוב הליכה פאטיה
רחוב הליכה פאטיה

ספוג תאורת ניאון ואורכו כקילומטר, מרבית העסקים משני צידי הרחוב הם בר, מועדון או מסעדה, כלומר תהיו בטוחים שתמצאו אווירה שמתאימה לכם. בחלק מהברים יהיו ללא ספק רקדנים אקזוטיים שיחכו לפתות אותך ולנהל שיחה, ובכל זאת יש הרבה מקומות שאפשר להשאיר לבד – או לפחות להישאר לבד כמו שאתה יכול להיות בפטאיה. Blue Sky III הוא בר פופולרי ברצועה, עם להקות האוס שמנגנות קלאסיקות רוק שתוכלו ליהנות מהם מבלי לחשוש שמישהו אחר יטרח אתכם. בקצה הרחוב ההליכי נמצא גן הבירה פטאיה, הממוקם על מזח עם נוף לים ולחוף. משקאות זולים כאן, ובאמצע יש טבעת אגרוף תאילנדית שבה לוחמים מעלים מופע לפטרון, שבעצמם יכול גם לחגור ולהפיל – אם הם מספיק אמיצים.

מועדוני לילה

כפי שניתן היה לצפות, כמו גם לברים טובים לפטאיה יש את חלקה ההוגן של מועדוני לילה לרקוד את הלילה. מועדון אחד כזה הוא 808. ממוקם ברחוב ההליכה, 808 מנגן את מסלולי הבית הגדולים ביותר לריקודים העמוסים ביותר שלו. קומה, שמהם נהנים עם כמה מהאפקטים הטובים ביותר של לייזר בעיר. הבר במרכז מאפשר גישה נוחה למשקאות, שרבים מהם כלולים במבצעים ובמבצעים מיוחדים, והכניסה חופשית – כך שאינכם צריכים לדאוג להתעורר ולבדוק את יתרת הבנק שלכם.

מועדון פופולרי נוסף הוא דיסקוטק Mixx. למרות הפנים היוקרתיים, זה עדיין מקובל לחלוטין לאבד את השיער ולפרוץ כמה צורות רציניות, מה שאפשר לעשות בשני חדרים שונים – האחד מנגן היפ הופ ו- RnB, והשני מסתובב. נהנים מקומיים ותיירים כאחד, למיקסקס יש גם ביציעים למי שרוצה להציג את מהלכיהם, וגם מקומות ישיבה נוחים לאלו שעשויים להזדקק לנשימה לפני שהם מתחילים לדשדש שוב.

בר שלישי שכדאי להזכיר הוא Club Insomnia . אולי הבר המפורסם ביותר בפאטאיה, ובוודאי אחד העמוסים ביותר, Club Insomnia כולל תקליטנים נהדרים, תצוגות אור נהדרות ואנשים יפים. שלב את אלה עם משקאות בחצי המחיר שלהם בין השעות 10-12 בבוקר, ואתה באמת לא יכול לטעות.

יותר מועדונים

חוגגים בשעות הקטנות לא הדבר שלך? לא לדאוג – פטאיה כיסתה. לחוויה מתוחכמת יותר ליהנות מהקסמים של העיר, בר הגג Horizon בהילטון הוא בחירה נפלאה. עם נוף פנורמי של 360 מעלות של פטאיה והאוקיאנוס המשתרע מהקומה ה -34, זה קצת יותר יקר מאשר לשתות בברים של הבירה, אבל זה שווה את זה למגע של הכיתה. מהספות הנוחות שלה תוכלו ליהנות מהצפייה בשמש השוקעת אל הים, ולראות את פטאיה מתעוררת לחיים במו עיניכם. עדיף שתשאיר את הסינגלים והכפכפים מאחור, אכפת – זה מעודן יותר ויש בה מסעדה נהדרת ממנה תוכלו ליהנות גם מהנוף.

פטאיה בלילה © דיקסון / פליקר 

פטאיה בלילה
פטאיה בלילה

אלטרנטיבה מהנה נוספת לחריגות הרחוב ההולכות היא מופע הקברט של אלקזר . נחשב למופע הטוב מסוגו בפטאיה – אין שום הישג משמעותי בהתחשב בתחרות – מדובר במופע של 400 חברי צוות שחקנים, שניתן ליהנות ממנו בנוחות תיאטרון של 1,000+ מושבים. תתפלאי עד כמה הגברת העלמות שרות, רוקדות ומתמחות את הדברים שלהן על הבמה, מה שהופך את הלילה למהנה וגם סופגים קצת תרבות תאילנדית שלעתים קרובות לא מובנת בבית.

קברט בפטאיה © סרגיי / פליקר 

קברט בפטאיה
קברט בפטאיה

ליד החוף בפטאיה

בהתחשב בפטאיה שהיא עיר חוף, שום רשימה של חיי הלילה באזור לא תהיה שלמה בלי להזכיר את מסיבות החוף. עם המון ספורט ימי שניתן ליהנות בו במהלך היום בחוף פטאיה ובחוף ג'ומטיין ואווירת מסיבות בלילה, תוכלו למצוא אלפי חוגגים שחוגגים על החוף עצמו, בתוספת אלה שנשפכים מהרחוב ההולך ואלה שנהנים מלונות על חוף הים. בר אחד על חוף הים שניתן לנסות הוא מלון הארד רוק . יותר מסתם בר ומסעדה נהדרים שמנגנים מוזיקה נהדרת, מסיבות הבריכה שלה הן כיף מדהים, עם מסיבות קצף גם כן אירוע קבוע, שזו דרך נהדרת להתקרר ולהשתחרר עם מטיילים דומים.

מסיבת בריכה במלון הארד רוק פאטיה © H.MASA / Flickr 

מסיבת בריכה במלון הארד רוק פאטיה
מסיבת בריכה במלון הארד רוק פאטיה

 

דילוג לתוכן