המקומות הטובים ביותר בתאילנד שאינם על שפת הים

המקומות הטובים ביותר בתאילנד שאינם על שפת הים

זמן קריאה: 5 דקות
אין ספק בכך – חופי תאילנד נמצאים שם למעלה עם הטובים בעולם עם חול רך, מים צלולים ושמש חמה כל השנה. ובכל זאת תאמינו או לא, מעבר מגן עדן חוף אחד למשנהו יכול לקבל טיפה … אותו דבר אחרי זמן מה. למרבה המזל עבורך, לתאילנד יש הרבה יותר מה להציע מאשר סתם חופים מדהימים. מפארקים לאומיים עוצרי נשימה לערים שוקקות, הנה המקומות הטובים ביותר בתאילנד שאינם על שפת הים.

בנגקוק

אין הרבה מקומות טובים יותר להתחיל מאשר בנגקוק , שם רוב הנוסעים מתחילים את המסע שלהם דרך ארץ החיוכים. בבנגקוק יש את כל מה שרק תרצו מעיר מרכזית ועוד – חיי לילה בלתי נשכחים, חוויות קניות ללא תחרות ומקדשים מפוארים ויפים להפליא. אין הרבה ערים בעולם כמו זה, וזה בהחלט יחיד במינו בתאילנד. בין אם אתם כאן לטיול תרבותי, למסיבה, לסעוד ארוחת גורמה או לאכול עם המקומיים בשוק, יש משהו לכולם כאן בבנגקוק, ומספיק לעשות שכמה טיולים לא יראו את המסלול שלכם מסומן לגמרי. כבוי.

בנגקוק ההומה © הרשיל שאה / פליקר 
בנגקוק
בנגקוק

 

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד

צ'יאנג מאי

בצפון המדינה שוכנת העיר צ'יאנג מאי . אמנם מדובר ביעד נהדר של עיר בפני עצמה, עם מרכזי קניות ושווקי לילה המספקים את כל המטיילים ואת כל התקציבים, אך הטבע שמסביב הופך את צ'יאנג מאי למיוחדת באמת. ניתן לצפות בנופים מרהיבים של טרסות אורז והרים המוקפים בערפל, ובו גם מספר מקדשי פילים – ביקור חובה לכל מי שנמצא באזור זה של המדינה.

צ'יאנג מאי – עיר מקסימה, כפרי שובה לב © Jakub Michankow / Flickr 

צ'יאנג מאי
צ'יאנג מאי

פאי

לא רחוק מצ'יאנג מאי נמצאת העיירה פאי. בעבר היה כפר מנומנם, עכשיו הוא פופולרי בקרב מטיילים המקווים לחוות את מיטב התרבות התאילנדית, הנינוחה של מאי פן ראי . בסיס מצוין לטיולים רגליים, ניתן לנסוע מכאן לבתיהם של שבטי גבעות שונים ומיעוטים אתניים, אשר שמחים יותר לקבל את פניכם לבתיהם ולהראות לכם את מלאכת היד שלהם. הנוף מרהיב; הגבעות המתגלגלות שלה מכוסות בשמיכת עשב ירוק וסמיך ראויות להערצה בדיוק כמו חופי תאילנד.

פאי – עיירה היפית, אנשים מאושרים © Michael Scalet / Flickr 

פאי תאילנד
פאי תאילנד

הפארק הלאומי קאו סוק

במחוז סוראט תאני נמצא הפארק הלאומי קאו סוק, מרחב עצום של יערות גשם, אגמים והרים המספקים תפאורה מושלמת לטיולים וטיולים באזור זה. מגוון יותר מיערות הגשם באמזונס, בקאו סוק יש מגוון גדול של צמחייה ובעלי חיים, החל מהטפירים הקטנים יותר ועד לנמרים – אם כי תצטרך להיות בר מזל מאוד כדי להציץ באחרונים. אטרקציה פופולרית היא אגם צ'או-לאן הגדול, שם ניתן לשכור קיאקים כדי לחקור את האזור ולצאת בין קרסטות הגיר המרשימות המאכלסות את האזור.

הקארסטים של קאו סוק © קנט וואנג / פליקר 

הפארק הלאומי קאו סוק
הפארק הלאומי קאו סוק

איותתאיה

אם אתה אוהב מקדשים, אתה תאהב את איותתאיה. בירת תאילנד לשעבר, איוטטאיה כוללת כמה מקדשים מרשימים בתאילנד כולה, כולם קרובים זה לזה. הפארק ההיסטורי איוטטאיה מורכב ממספר מקדשים עם מאפיינים ייחודיים, כמו פרנג'ים של וואט פרה ראם, הצ'די של וואט פרה סי סנפט, הסטוקו של וואט ראצ'בוראנה ואולי המפורסם ביותר, פסל ראשו של בודהה השזור בשורשי עץ תאנה בוואט מהאתאת. שכור אופניים ועשה מזה יום, וודא שאתה שם כדי לתפוס את השקיעה – השמש היורדת על המקדשים האלה היא ממש מראה.

ראשו של בודהה בשורשי עץ התאנה © aotaro / Flickr 

איותתאיה
איותתאיה

קנצ'נבורי

קנצ'נבורי הוא לא רק ביתם של כמה נוף נהדר – זה גם מקום חשוב מבחינה היסטורית. זה היה ביתו של "רכבת המוות" המפורסמת, והונצח הוא סרט בזכות הגשר הזוכה רב האוסקר על נהר קוואי. כיום נשאר מעט יקר מהרכבת אך הגשר עדיין עומד, והמבקרים יכולים ללמוד עליו יותר במוזיאונים במחוז. ברגע שזה נבדק, יש טונה של מפלים, פארקים ומקדשים שרק מחכים להתגלות.

הגשר המפורסם © דייוויד ג'ונס / פליקר 

קנצ'נבורי
קנצ'נבורי

לואי

פרובינציה שקטה, לואי קרובה לגבול לאוס ומציעה את האפשרות ליהנות מקצב חיים איטי בהרבה ממה שהייתם חווים ביעדים תאילנדיים אחרים. לואי הוא פרובינציה הררית, עם הרבה מה לבקר או פשוט להתחמם לתפארת. המקום הטוב ביותר לפנות אליו הוא רובע בשם צ'יאנג חאן, בו מתגוררים כמה בנייני עץ – ציוריים לחלוטין עם שפע של קסם כפרי לאתחול. האטרקציה העיקרית כאן? נהר המקונג. זה גורם לשקיעה יפה, שניתן ליהנות ממנה תוך כדי מבט בלאוס וליהנות ממאכל מקומי.

צ'יאנג חאן המקסים © Thanate Tan / Flickr 

לואי תאילנד
לואי תאילנד

פנום רונג

Phanom Rung הוא מקדש ח'מר המוקדש לאל ההינדי שיווה, שנבנה על שפת הר געש נכחד במאות 10-13. אם אתה חושב שזה נשמע מרשים, עדיין לא ראית כלום. זה נהדר; הנוף הראשון נראה לאחר עלייה במדרגות מדרגות, אך אפילו מרחוק קל לגלות את הגילופים המורכבים והפרטים על הקירות. סגנון החמר שלו מושך באופן טבעי השוואות לאנגקור וואט הידוע בקמבודיה, ולמרות שהוא לא מרשים כל כך, זה המקדש הבולט ביותר מסוגו בתאילנד ובוודאי משהו לראות.

Phanom Rung פנום רונג
Phanom Rung פנום רונג  – Source: mel365

הפארק הלאומי קאו יאי

עוד אחד מהגנים הלאומיים המפוארים בתאילנד, קאו יאי, מציע את ההזדמנות לצאת לסיורים נופיים, שם ניתן לזהות פילים ודובים כלאחר יד שמתנהלים בחיי היומיום שלהם, ופס הקול של השיחה הייחודית של הגיבון הוא אחד שתתחזה אליו. ימים. זהו גם ביתם של מקומות לינה מוזרים בהוביטים, שיגרמו לך להרגיש כאילו יצאת מתאילנד וישר לתוך הצריח.

פילים מטיילים בפארק הלאומי קאו יאי © tontantravel / Flickr 

הפארק הלאומי קאו יאי
הפארק הלאומי קאו יאי

סם פאן בוק

בתרגום לשלושת אלפים חורים, סם פאן בוק מכונה הקניון הגדול של תאילנד, וקל להבין מדוע. הכי נצפה בעונה היבשה, זה נראה כמו משהו מחוץ לנוף זר – הרצפה והקירות נראים כאילו ענק אכל את האזור עם כדור גלידה, כזה אופי החורים וזה יכול לפצות את הסצנה אם אתה בר מזל מספיק לתפוס את שקיעת השמש בזמן שאתה שם. זה גם על נהר המקונג, שמפריד בינו לבין לאוס, ולכן יש את הבונוס הנוסף של הנוף שמגיע עם הנהר הארוך-עשר בעולם.

סם פאן בוק
סם פאן בוק
דילוג לתוכן