אטרקציה חובה מספר 1 בבנגקוק MahaNakhon SkyWalk !!!!! 2023

אטרקציה חובה מספר 1 בבנגקוק MahaNakhon SkyWalk !!!!! 2023

זמן קריאה: 7 דקות

היותם מוכרים כארץ החיוך, תיירים ברחבי העולם ראו בבנגקוק מקום מפתה, מלהיב וכאוטי, שופע מראות, ריחות וריגושים. עם זאת, טיול בגן עדן תיירותי זה לא יהיה שלם אם תחמיץ ביקור מרפסת התצפית הגבוהה בבנגקוק עם רצפת הזכוכית (SkyWalk) . ממוקם בתוך מגדל קינג פאואר מהאנקון, הבניין השני בגובהו של תאילנד, סקייווק שנפתח לאחרונה ומציע קו רקיע פנורמי עוצר נשימה. במאמר זה תוכלו למצוא את כל הטיפים החיוניים והמדריך המפורט לביקור במרפסת התצפית הגבוהה ביותר בתאילנד (Photo Credit: Coconuts Media)

אודות מגדל המלך פאוור מהנאנון

MahaNakhon פירושו "המטרופולין הגדול" בשפה התאילנדית. The King Power MahaNakhon הוא גורד שחקים רב תפקודי, שנבנה בעיקר כדי לספק בתי מגורים מפוארים, מלון 5 כוכבים ולהביא מותגים בינלאומיים שונים בתחום האוכל והאופנה למחוז הפיננסי של בנגקוק.

המראה המרשים של המגדל הזה עלול לגרום לאי הבנה שמדובר במקום רק לאנשי עסקים ואנשים עשירים. עם זאת, ברגע שהגעת לכאן, תשנה את דעתך. בראש המגדל, נמצא מצפה כוכבים רב קומות שנפתח בסוף 2018, ומבטיח להביא כל מבקר לרמה חדשה לגמרי של ריגוש מפחיד.

מסלול השמיים MahaNakhon הוא המצפה הגבוה ביותר בתאילנד בגובה 314 מטר מעל הקרקע. המצפה מורכב משלושה מפלסים: מרפסת התצפית המקורה, מסלול הרקיע הידוע בכינויו מגש הזכוכית ו"פסגת "החיצונית.

מסלול השמיים הוא המלהיב ביותר מכיוון שהוא מרוצף במרפסת שלו כולו מזכוכית, המעניק לכם שקיפות מוחלטת להביט מטה אל העיר בנגקוק. מרפסת הזכוכית הזאת בהחלט לא מיועד לבעלי לב חלש; אולם המצפה מיועד לכולם. יש אזור צפייה מקורה של 360 מעלות וסיפון הגג שמציע נוף פנורמי של בנגקוק ההומה שמתחת. זו סוג של חוויה שלא היית רוצה לפספס בזמן שבבנגקוק.

כתובת: King Power MahaNakhon Tower, 114 Narathiwas Road, Silom, Bangrak, Bangkok

שעות פתיחה: 10:00 – 12:00, כל יום (כניסה אחרונה בשעה 23:00)

מדריך MahaNakhon SkyWalk

כמו אטרקציות רבות ומפורסמות אחרות, ניתן לרכוש כרטיסי כניסה ל- MahaNakhon Skywalk ישירות בדלפק הכרטיסים עם הגעתכם או מראש באמצעות האינטרנט.

קניית הכרטיסים באתר יכולה להיות קלה ונוחה אם ברצונכם להתגמש בתאריך הביקור או אם לא אכפת לכם להתייצב ליד דלפק הכרטיסים. זכור כי Skywalk ManaNakhon הוא אחד היעדים המתויירים ביותר של חובבי בנגקוק. לכן בשעות השיא ייכנסו מספר עצום של מבקרים וזה ייקח זמן לקנות כרטיסים.

אם כבר שילבתם את MahaNakhon Skywalk למסלול הטיול בבנגקוק, הזמנת כרטיסים מראש יכולה לחסוך לכם זמן בתור בדלפק הכרטיסים ואף לקבל מבצע זול בהרבה מאשר לקנות מדוכני הכרטיסים.

Inspitrip היא אחת הפלטפורמות המהימנות ביותר המספקות כרטיסי כניסה ל- MahaNakhon Skywalk עם המחירים הטובים ביותר. תוכל לדלג על התור, בהנחיית תומכי לקוחות מועילים, והכי חשוב לחסוך עד 45% הנחה בקבלת הכרטיסים שלך היום דרך Inspitrip!

כשאתה מגיע 

לאחר אישור תאריך הנסיעות והתשלום , תקבל שובר אלקטרוני שנשלח לכתובת הדוא"ל שלך על ידי צוות התמיכה של Inspitrip תוך שניות ספורות בלבד. בתאריך הביקור שלך, פשוט הציגו את הדרכון (או תעודת הזהות) ואת השובר האלקטרוני בדלפק הפדיון בכניסה למגדל מהנחון כדי להחליף כרטיס פיזי.

לאחר ביצוע הצ'ק-אין בשער הכניסה, תונחו במסדרון של קיר דיגיטלי למעלית. הקיר הדיגיטלי, המופיע בקליפים מונפשים, ממלא תפקיד בהצגת המבקרים על התמחויות תאילנדיות. לדוגמא, הוא כולל עיסוי תאילנדי מסורתי, סרונג תאילנדי (פיסת בד ארוכה שנלבשה על ידי נשים בדרום מזרח אסיה, במיוחד בתאילנד), דוריאן, טוק טוק ורבים אחרים.

בקצה המסדרון נמצאת מעלית המולטימדיה. תהיה לכם הזדמנות לעלות על המעלית המהירה ביותר בדרום מזרח אסיה, ולהגיע לקומה 74 תוך 50 שניות בדיוק. הקירות הפנימיים של המעלית מכוסים במסך של 360 מעלות, המשדר סרטון הקדמה על המלך פאוור מהנאקון, מה שהופך אותו לאחת החוויות המהפנטות ביותר שיכולתם לדמיין. מעלית זו זכתה במעלית המהירה ביותר בתאילנד עם נושא הווידיאו מאז שנפתחה לציבור.

 

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד

שלב 1 – קומה 74: סיפון תצפית מקורה של 360 מעלות

התחל את המסע שלך עם מרפסת התצפית המקורה 360 מעלות בקומה 74, שם כל ארבעת צדי הקירות הם למעשה חלונות זכוכית גדולים. אתה יכול בחופשיות (וכמובן, בבטחה) להסתובב ולצלם כמה שאתה רוצה עם הרקע השרוע של מרכז העיר בנגקוק. מרתק עוד יותר לדעת שהתקרות והרצפות בוהקות גם באור השמש.

מעניין יותר, אתה יכול אפילו לנווט במקומות שונים או אטרקציות בבנגקוק על ידי הורדת האפליקציה הסלולרית בשם Mahanakhon Skywalk AR. זהו יישום המציאות הרבודה (AR) המביא מידע על מקומות שהופיע ישירות בטלפון שלך.

בעזרת אפליקציה זו תוכלו לצלם את כל הנקודות שמסביב ולקבל את כל המידע הדרוש. אפליקציה זו מאפשרת לך ללמוד עוד על האטרקציות והנקודות הציון של בנגקוק, והיא מהווה אלטרנטיבה ללוח המידע בזמן השיא הגבוה.

שלב 2 – קומה 75: מעלית זכוכית הידראולית

מהקומה ה -74 השתמש במדרגות ותגיע לאזור העלייה למעלית הזכוכית ההידראולית בקומה ה -75. המעלית המיוחדת הזו נמצאת חצי בפנים, חצי מחוץ לבניין. המתנה ההידראולית מאפשרת להשקיף על נוף הציפור המדהים של העיר תוך כדי עליה. מעלית זו תביא אתכם לרמה הגבוהה ביותר של הבניין: מרפסת התצפית על הגג ומגש הזכוכית.

שלב 3 – קומה 78: על גבי מגדל מהנאקון

הנה מגיע הריגושים המפחידים! על גג מגדל MahaNakhon נמצא הבר הגבוה ביותר בתאילנד ומצפה חיצוני. קומה זו מורכבת משני חלקים: החלק התחתון והחלק העליון. בחלק התחתון נמצאים בר הגג ומגש הזכוכית המפורסם. בינתיים, החלק העליון הוא האזור החיצוני בו יש מושבים למבקרים לשבת בחיבוק ידיים וליהנות מהאווירה המרגיעה אך המרתקת מגובה 314 מטר.

מרפסת הזכוכית

מרבית המבקרים, גם אלו הסובלים מאקרופוביה, המגיעים לסקיי-וולק מהאנהון אינם יכולים להתאפק לחוות את האימה הזו או לחזות בנוף העירוני המדהים למטה. בגובה 310 מטר מעל פני הקרקע, זהו אחד ממגשי הזכוכית הגדולים בעולם. עם זאת, בדומה למקומות אחרים ברחבי העולם, ישנם כמה כללי בטיחות שעליכם לעקוב אחרי דריכה על הזכוכית:

  • כסה את הנעליים שלך בכיסויי הנעליים החד פעמיים שסופקו. זאת בכדי להגן על משטח הזכוכית מפני שריטות וזיהום.
  • שים את חפצי הערך שלך (טלפון, מצלמה, שעון וכו ') בתיק ושמור אותו איתך במהלך הביקור שלך. יש לנקוט בפעולה זו כדי למנוע תאונות בלתי צפויות כאשר חפציכם נופלים בטעות על הזכוכית.

המבקרים יכולים לשכב בנוחות ולזחול על הזכוכית (בזכות כיסוי הנעליים, הזכוכית בהחלט נקייה לשם כך). הצוותים כאן ידידותיים מאוד ויותר מוכנים לעזור לך לצלם תמונות מהודרות עבור ההודעות שלך.

מרפסת התצפית החיצונית 360 מעלות

לכו עוד כמה צעדים ממדרחוב הזכוכית ותגיעו אל "הפסגה" – מרפסת התצפית הגבוהה ביותר של מהאנון. אזור זה נמצא באוויר הפתוח לחלוטין, ואינו משאיר מכשולים בינך לבין הנופים עוצרי הנשימה, מה שהופך אותו למקום נפלא לתצפית על נוף השקיעה בבנגקוק. עם זאת, שימו לב כי תצטרכו לחלוק מקום כלשהו עם מבקרים רבים אחרים כאשר נשקפת השקיעה.

מפסגת מהנאנקון תגלו גם את היופי של בנגקוק מזווית אחרת לגמרי. העיר בנגקוק, המפורסמת בחיי הלילה התוססים שלה, מציעה כל דבר, החל ממוסיקה חיה מעולה, מועדונים ועד מסעדות נהדרות. תוכלו לראות את ההפלגות הנוצצות המפליגות על נהר צ'או פראיה, מופע אור מיני ממרכז הקניות IconSiam וכן גוונים אדומים על פני שמי הלילה.

בקומת הגג יש כמה מושבים שיוצאים אל נוף העיר, כמו גם אלה ששמורים לבר. מיותר לציין שהזמן הטוב ביותר לבקר ב- MahaNakhon Skywalk הוא בערב כשהשמש שוקעת. אבל אתה יכול לבוא גם בשעות היום כאשר הוא לא מלא במבקרים רבים. עם זאת, שים לב שלאזור פתוח זה אין גג או צל שתוכל להימלט מהשמש הצורבת. אם אתה בא בשעות היום, עדיף לשבת על הבר בקטע התחתון (ממול לשדרת הזכוכית).

טיפים חיוניים מבית Inspitrip

כרטיסים

אם אתה קונה כרטיסים ל- MahaNakhon Skywalk תוכלו לחסוך זמן בהגעה שלעיתים מלווה בזמן המתנה ארוך:

  • דמי כניסה למצפה הגבוה ביותר בתאילנד
  • טיול במסדרון הקירות הדיגיטליים בדרך למעליות בנושא מולטימדיה
  •  גישה למגש הזכוכית הגדול בעולם בגובה 310 מטר (לא כולל מהכרטיס מקורה בלבד)
  • כניסה לנוף של 360 מעלות בשיא 314 מטר (לא כולל מהכרטיס מקורה בלבד)
  • כניסה לבר הגג הגבוה ביותר בתאילנד בקומה 78 עם נוף מדהים לבנגקוק (לא כולל מהכרטיס המקורה בלבד)

עם זאת, כרטיסים אינם כוללים שירותים אלה:

  • המלון אוסף ויורד
  • אוכל ומשקאות
  • הוצאות אישיות אחרות

איך להישתמש:

  • תוכל להציג שובר מודפס או שובר נייד לפעילות זו
  • השובר תקף רק בתאריך שצוין
  • עליכם להציג את השובר ואת הדרכון בכדי להיעזר בכרטיס הכניסה שלכם

איך להגיע לסקיילק מהאנהון

על ידי רכבות BTS

  • משדה התעופה הבינלאומי סוברנבומי תוכלו לקחת את קישור שדה התעופה לתחנת BTS פאיאתאי. מכאן קחו את הרכבת לתחנת BTS צ'ונג נונסי. ואז לכו ישר ליציאה 3 למשך כ -2 דקות לפני שתגיעו לכניסה של מגדל מהאנון.
  • אם אתה מתחיל מ- King Power Rangnam, קח את הרכבת מתחנת BTS Victory Monument לתחנת BTS Siam. ואז, בתחנת ה- BTS של סיאם, העבירו לרכבת שעוברת לתחנת BTS צ'ונג נונסי. יורדים בתחנת צ'ונג נונסי, ואז יוצאים מיציאה 3 והולכים ישר למשך כ -2 דקות. תוכל לעיין במפה זו לקבלת הוראות.

במונית

מוניות ושירותי ברכת נסיעה פופולריים מאוד במדינות רבות בדרום מזרח אסיה. יתר על כן, התעריפים זולים בהרבה משירותים דומים אחרים במדינות המערב. אם אינכם טובים בניווט או שאינכם מכירים את מסלולי ה- BTS של תאילנד, לקחת מונית היא הדרך הנוחה והקלה ביותר להגיע ל Skywalk MahaNakhon.

אם תבחר ברכב לתפוס, זה יהיה אפילו יותר נוח ממונית קונבנציונלית. אפליקציית Grab מאפשרת לכם לדעת את מחיר הנסיעה, לעקוב אחר מסלול הנסיעה שלכם או אפילו לקבל קוד הנחה לנסיעות הבאות שלכם. בדרך כלל המחיר עבור נסיעה במונית באורך של קילומטר הוא כ- 6 דולר תאילנדי.

לחלופין, תוכלו גם לנסות אופנוע Grab כדי למנוע עומס בשעות העומס. למותר לציין שזו חוויה מרגשת אם תרצה לחוות 'נסיעה כמו מקומי'.

לאחר ביקור ב MahaNakhon 

כשיוצאים, עליכם לעבור דרך הקומה הרביעית, שם ממוקמת חנות המזכרות של קינג פאואר מהאנון. זהו אזור קניות בדיוטי פרי שמוכר הרבה גלויות יפות, חולצות וסוגים אחרים של מזכרות. כאן תוכלו להסתכל מסביב, לקנות כמה מתנות חמודות למשפחה ולחברים. אחרת, פשוט קבל משהו לעצמך כדי להביא זיכרונות בלתי נשכחים ב- MahaNakhon Skywalk חזרה הביתה.

עם עין הציפור עוצרת הנשימה לעיר בנגקוק והטכנולוגיות המודרניות, ביקור ב- MahaNakhon Skywalk בהחלט יעמוד בציפיות של הנשמות ההרפתקניות ביותר. המלך פאוור מהנאקון משמש גם כנקודת הציון האיקונית החדשה ביותר של בנגקוק וגם מרפסת התצפית הגבוהה ביותר בתאילנד. תוכלו להבין כמה אטרקציות נוספות לביקור בעמידה במצפה הכוכבים, שם הנוף שלכם רחב ומוגבל. זקוק לכמה המלצות כדי להכניס לרשימה שלך? עיין במאמרים הבאים כדי לגלות את כל הטיפים המובילים מנקודת מבט מקומית !: 

אטרקציות נוספות:

 

15 המלונות הטובים בבנגקוק תאילנד

דילוג לתוכן